men fuck you videofy

Eyy yooo! Waazzaaap?
Nu sitter jag och väntar på att Svenska Hollywood fruar ska börja. Det är så himla kul! drama, drama, drama. Idag satt jag kvar i skolan till 18.15.. don't ask why. Vi satt och spelade in värsta konsiga videos haha, Jag älskar verkligen min underbara klass!!! Jag tror Videoinlägget kommer upp imorgon, när jag vet vad jag ska prata om ;)

*tänkte lägga upp ett från idag här men det är nått allvarligt fel på min dator.. den har typ AIDS eller nått! inte kul. Jaja jag försöker imorgon!*


greta //

vissa hur du staylar ditt hår typ produkter och sånt:)

eller sminka dig!:)

Skrivet 2011-09-12 kl. 20:55:54
Alle //

Tråkigt :( Men jag förstår att du inte hinner idag men om det inte funkar i morgon heller så kanske du kan försöka ladda upp videoklippet via youtube? :) <3

Skrivet 2011-09-12 kl. 21:43:46
Johanna //

gotta love svenska hollywoodfruar ;) dog typ av garv när gunilla körde ut den stackars hemhjälpen x/

Skrivet 2011-09-13 kl. 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0