Gröna Lund

HEJSAN!
Idag var min underbara klass, och några till skolor i stockholm på Grönan och skulle kolla lite med fysikens lagar haha. Men tydligen inte vi för vi bara sprang runt och åkte massa saker och slapp skriva massa uppgifter, för att vår lärare ba ''Neeej vi gör det i skolan'' Så vi sprang bara runt och hade skitkul! Jag ska nog lägga upp ett video inlägg senare ;)





Jossan ♥ //

Frågestund på bloggen!

Fråga mig superduper gärna något! ♥

http://jojoscrazylife.blogg.se/2011/september/fragestund.html

Skrivet 2011-09-08 kl. 18:11:48
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Anonym //

Meen gaallninnngg tog du kort med mobilen uppe i fritt fall?!!

Skrivet 2011-09-08 kl. 20:32:11
Anonym //

Haha hörde från mina kompisar att du va bra på att tränga dej före i kön... Tur för dej att jag inte hade varit me dom just då för då hade du inte fått gå före... ;)

Skrivet 2011-09-09 kl. 11:34:38
Anonym //

Skrivet 2011-09-09 kl. 23:59:04
Valentina //

Den andra bilden, där ni står alla tjejerna.

Heter hon som står längst till vänster Alva?

Skrivet 2011-09-11 kl. 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0