ASSÅ VA?

Hej bloggisen!
Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg innan jag springer till skolan! Jag tror inte det blir någon update idag för att mina föreldrar tvinga mig leta efter ett jävla busskort jag inte ens behöver leta efter och sen tog dom min mobil. WTF!!?? Aja ni hör ju själva.. Men ikväll då ska ni få se på uppdatering! hihi puuuuusss

 
såhär arg är jag just nu...


Engla //

De är de jag gillar med dig. Du gör allt för dina fans och dina föräldrar älskar dig

(eller nåt sånt) 

Skrivet 2011-09-15 kl. 10:07:18
ke //

Men Zara då gräla med dina föräldrar. Nå egentlige normala tonårsproblem. Lycka till tjejen islutändan så blir det nog bra du har ju en lillesyrra så snart börjar hon. och då kommer du att skratta.

Skrivet 2011-09-15 kl. 10:41:52
Gunnar //

Du är så löjlig!!!!

Skrivet 2011-09-15 kl. 16:24:21
hanna //

Jätte söt blogg

Skrivet 2011-09-15 kl. 17:21:07
URL: http://presentl.blogg.se/
Anna //

Hej, jag har en helt random fråga, kan du prata spanska eller typ läser det ? ;) <3 söt blogg, Puss

Skrivet 2011-09-15 kl. 18:57:18
moa //

hej jag har en fråga som jag verkligen vill ha svar på!

I "jag ska bli stjärna" sa du att du ville så igenom så tidigt som möjligt för då var konkurrensen inte lika hård! men sen har jag för mig att du har skrivit i din blogg att du vill vänta eftersom att du inte vill bli en barnstjärna...... Så min fråga är när vill du slå igenom? vilken ålder

kram

Skrivet 2011-09-16 kl. 11:22:00
Johanna //

jag fick lov att åka till skolan typ en timme innan och leta efter mitt busskort som jag hade tappat... föräldrar ":)"

Skrivet 2011-09-16 kl. 16:16:52
Olivia //

Hej Zara!

Jag har en fråga till dig.. Hur sms-bloggar man? Tacksam för svar!

Tro mig, alla föräldrar kan vara jobbiga ibland ;)



Kram <3

Skrivet 2011-09-16 kl. 17:47:19
URL: http://ebbahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0