well hello there

Hej bloggisen!
Nu sitter jag och lolar med Chloe hahaha ni kommer fatta om en stund! Idag har varit en lång, men rolig dag. Vi har sex & sam jätte mycket i skolan, vilket är aazzkul haha. Favvo ämnet #1. Haha vilket är erat favorit ämne? Jag tänkte bara berätta att jag tänker svara på alla frågar jag har fått imorgon tror jag det får bli! Och så vill jag tacka jättemycket för alla er som kommenterade och alla ni andra som inte gjorde det men som fortfarande läser min blogg trots att min upptatering suger för tillfället! NI ÄR BÄST♥


KÄRLEK TILL ER!


Dagmara //

aa tack så mycket Zara <3 Älskar er Chloe och Zara ni är bäst <3 PUSS

Skrivet 2011-10-11 kl. 20:18:59
Nathalie //

Jag läser din blogg minst fem gånger per dag=) Den äger! Mitt favoritämne i skolan är nog idrott. Puss och kram<3

Skrivet 2011-10-11 kl. 20:27:32
Anonym //

Mitt favoritämne är Musik och Bild! ;)

Skrivet 2011-10-11 kl. 20:35:23
Anonym //

Mina favoämnen är so och musik älskar verkligen din blogg du verkar vara en jätte snäll o omtänksam vän/älskar dig med! <3

Skrivet 2011-10-11 kl. 20:58:54
Hanna Berglund ;) //

Mitt favoritämne är matte ;P "NÖRD" Jag vet ;)

Skrivet 2011-10-15 kl. 06:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0