We found love music video

Ingen har väl missat We found love videon? Någon mer än jag som ÄLSKAR DEN HÄR VIDEON!? Herre min gud vad jag älskar den! Jag blir bara så glaaad av den. Jag vet inte om det är meningen att man ska bli sjukt glad av den eftersom hela videon är ganska sorglig om man tänker efter. Eller jag menar den handlar väl om Chris Brown och Rihanna.. så fick i alla fall Jag och en annan tjej som heter Emma fram det till. ''We found love in a hopless place'' (Chris hade faktist blont hår och typ missbrukare förut). Allt verkar så härligt i början och det ser så kul ut från utsidan men i slutet av videon märker man att det inte bara är så härligt alltihop och hon får nog och drar.
Älskar accenten i början! Och jag vet att jag sa att låten är dålig och det tycker jag fortfarande men jag ÄLSKAR VIDEON.



VAD TYCKER NI OM VIDEON?


Alice //

Hej Zara! Jag läser din blogg ofta och tycker verkligen om den! Du går väl på Kungliga Svenska Balettskolan? Kan inte du lägga ut ditt schema? Jag har hört att man slutar 18:30 varje dag, men det verkar inte stämma... Och hur många timmar dansar ni per dag? Jätte tacksam för svar.

Älskar din blogg <3

Kram kram!

Skrivet 2011-10-27 kl. 19:33:53
olivia //

låten är bra med videon är liiiite väll vulgär....



men men, du får ju tycka vad du vill!



Skrivet 2011-10-27 kl. 20:36:03
Elina //

Tycker låten är skitbra och video var väl bra.. Men själva rihanna tycker jag är bäst. Älskar din blogg!! Den är så himla bäst säger bara det!

Skrivet 2011-10-27 kl. 20:56:10
URL: http://Flinas.devote.se
Anonym //

jag älskar låten och jag älskar video ännu mer!!!

Skrivet 2011-10-27 kl. 21:22:07
Clara //

Jag hatar att den slutar olyckligt..:(

Skrivet 2011-10-27 kl. 21:56:03
URL: http://www.claraaaa.devote.se
Anna Mullen //

Zara, did your mother make you take off the bad words? My mom gets really mad when I use them. I love your new outfit.

Skrivet 2011-10-28 kl. 00:37:28
martika diyana //

hye Zara, actually i just being your fan in a few weeks after accidentally heard for your voice. i found your blog address form one of your fan in youtube. i don't understand Swedish, but, i always drop by to your blog. hopefully, sometimes you could post some entries in English or American, so 'll do understand. thank you Zara.. wish you best of luck :)

Skrivet 2011-10-28 kl. 12:55:51
URL: http://martikadiyana.blogspot.com
jack //

Use google translate.

Skrivet 2011-10-28 kl. 15:58:22
Olivia //

Du skrev förut att du hatade den...

Skrivet 2011-10-28 kl. 17:29:53
cajsa //

ska se henne på malmö arena på måndag! :D

ska du dit? :) kram

Skrivet 2011-10-29 kl. 22:27:56
URL: http://cajsasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0