Chloé är min bästa vän, några problem?

Åååh det här blir jag jättetrött på! Kan jag inte få vara med vem jag vill utan att folk ska hålla på och kommentera! Vad spelar det för roll om Chloé är min bästis? Vi är så kul tillsammans, ni anar inte! Jag bryr mig inte om hon bor på Djursholm eller om hon bor i Rinkeby. Vi förstår varandra och kan verkligen prata med varandra, Jag vet att vi inte kännt varandra så länge men det klickade mellan oss. Bara för att folk vet vem hon är hon inte en hemsk person. Tro inte att hon är min ÄNDA vän heller! Klart jag har flera vänner? Jag är lyckligt lottad och har väldigt många, väldigt underbara vänner. Att Chloé är en av dom är väl bara kul? Snälla om ni är så intresserade av henne kan ni gå in på hennes blogg HÄÄÄÄÄR . Ni vet ju inte ens vad ni pratar om PINSAMT. Och ni säger att jag tjatar om henne i varje inlägg.. NOOOT! haha jag hinner ju inte vara med henne så mycket så när jag är med henne har vi ju jättekul! Jag är med Paulinne vaaaarje dag, men det är det ingen som kommenterar va? Är det bara för hon heter Schuterman i efternamn som det är så jävla kul att påpeka? Vilka människor det finns...



''Anonym'' ''och !?'' Jag känner inte er/dig så snälla snuta kommentera saker som inte stämmer..



VADÅ BLIVIT ¨NÅGOT JAG INTE ÄR!? såklart jag är mig själv vem jag en hänger med! Vadå mina gamla kompisar? får man inte skaffa nya eller? hahah det har SÅÅÅ inte med pengar och göra, vart man bor eller kommer ifrån haha och vad vet du om att jag BARA umgås med ''östermalms barnen'' som sagt har jag såklart andra kompisar också och i min klass går det folk från Sollentuna, Haninge, Farsta, Östermalm, Södermalm, Ekerö osv osv, väldigt blandat så om ni ser. Ännu en gång: alltså vilka människor det finns... 

Jag var TVUNGEN att säga ifrån! Nu vill jag snälla att ni slutar tjataaaaa PUSS

isabelle //

Hej Zara du jag fattar inte varför folk hoppar på dig så himla snabbt och gör dig arg för jag ser ju nu på din blogg. Förrästen jag undrar om du kan låta mig bli din vänn på fb så att jag kan få några råd av dig med sång och jag vill lära känna dig zara för du verkar vara riktigt snäll :) Riktigt bra bloggare är du :)

Skrivet 2011-10-06 kl. 20:56:41
URL: http:// bellalindeman.blogg.se/
Nellie //

Tycker INTE att ni ska trycka ner zara hon verkar var en FANTASTISK tjej. Vet vad hon vill, söt, glad och envis:) Vad jag tror så är Zara och Chloé ganska lika och det är säkert därför dem passar så bra ihop och verkar ha otroligt roligt ihop. Såklart är det roligt att ha Chloé som kompis som är så mode intresserad och vad spelar det för roll om Chloé bor på Östermalm om hon har mycket pengar eller lever ett allmänt bra liv? Om dem passar så låt dem göra det då, för det kommer alltid bara vara er som är avundsjukas problem.



Till dig Zara fortsätt att kämpa och vara dig själv, för det är den jag vill se ingen annan och till alla er andra avundsjuka så är det sjukt PINSAMT!



Kram Nellie du är bäst Zara :)

Skrivet 2011-10-06 kl. 20:57:36
Vickie //

Asså varför måste folk bry sig om vilka zara är med? Ingen frågar mig det minnsan!

Och jag tror inte att ni själva skulle vilja att någon sa så till er, att ni är kompis med henne bara därför och därför...



Tänkte bara säga det och att Zara själv väljer vilka hon umgås med utan att ni behöver ifrågasätta det:)



Säg till mig om jag har fel:)

Kram vickie

Skrivet 2011-10-06 kl. 21:02:19
URL: http://Viickiiee.blogspot.com
Anonym //

Asså fattar ni någonting eller?

sluta bara tjata på zara om det, chloe är hennes bästis, ni har också bästisar eller hur? DET ÄR JU EXAKT SAMMA SAK,?;)

tänk efter innan ni skriver..^^

Skrivet 2011-10-06 kl. 21:11:11
Mikaela //

Nu borde de ju verkligen slutaa!!

Hoppas verkligen de nu blivit rädda eller vad man ska säga satt de verkligen inte vågar o kommentera längre!

Jag själv får psyk då de håller på så!

Skrivet 2011-10-06 kl. 21:27:24
Sara //

who the hell cares?! lev era egna jävla liv o låt zara leva sitt...

Skrivet 2011-10-06 kl. 21:40:55
Omen Tjena! //

CHLOE ÄR SÅ IINNTTEE DIN BÄSTIS!!!!!

Skrivet 2011-10-06 kl. 21:43:30
Wilma //

Haha, jag skrattar åt kommentarerna. När jag gick i trean så hade jag en bästis som hette Frida. Och bara för att vi två kanske hade märkeskläder så hackade alla upp sig på det. Och det blev så himla stort utav det. Bara för att jag fick en ny kompis? Det är ju helt sjukt tycker jag. Man borde få vara kompis med den man vill. Blir bara sjukt trött på dom. Åh...

Skrivet 2011-10-06 kl. 21:45:11
URL: http://wilmaadahne.blogg.se/
Malin //

Vafan Omen Tjendal?!!

Skrivet 2011-10-06 kl. 21:56:51
Anonym //

E du inte bästis med andou da?

Skrivet 2011-10-06 kl. 21:57:37
Emilia Berglind //

Asså kan ni inte bara ta och ge upp? Att hoppa på någon är det mest patetiska som finns. Ärligt talat, mer är hälften av er som läser denna blogg känner inte ens zara, och vi som känner henne vet att hon är en av de mest sociala, öppna och underbara tjej som finns? Och vad spelar det för roll att hon hänger med Chloé liksom? Tjej som tjej, kille som kille, kompis som kompis? SÅ jävla töntigt av er, vadå är ni avis eller? På att hon får många kompisar på kort tid?



Puss Zara! Saknar diig! <3

Skrivet 2011-10-06 kl. 22:07:25
Anonym //

Jag luktar avundsjuka långa väg, kanske helt enkelt är så att de som kommenterar önskar att de hade vad Zara och Chloe har? Ofta man annars bryr sig så mycket, det är väl ändå Zaras liv och hennes val. OCH HENNES BLOGG (dvs. hon skriver väl vad hon vill här?)



Fan vad pantade vissa av er är!

Skrivet 2011-10-06 kl. 22:38:03
evelina //

Stackars dej Zara. Men skit i idoióterna som klankar ner dej. Dom är bara avis :) kram

Skrivet 2011-10-06 kl. 22:40:22
URL: http://evelinich.blogg.se/
Joz //

Hej Zarah! Jag tycker inte det är bra om du är för privat i bloggen alla möjliga kan ju läsa den... Jag vet inte men, tänk på det! :) kan du inte bara ignorera alla som skriver saker som inte ens stämmer? Dom kommenterar ju bara samma saker hela tiden. Kram<3

Skrivet 2011-10-06 kl. 23:00:13
Olivia Hedefalk //

Du inser väl att du kan bli anmäld för att hänga ut folks ip adresser?

Skrivet 2011-10-06 kl. 23:19:22
URL: http://oliviahedefalk.blogg.se/
sara //

Ta bort ip adresserna, annars kommer något mongo utan liv hålla på och klaga på det också.

Skrivet 2011-10-06 kl. 23:21:56
Dagmara //

Dumma Mäniskor! :/ ni behöver inte bryr er om zara's liv FATAR ? :/

Skrivet 2011-10-07 kl. 07:38:18
Evelina //

Fattar inte varför Zarah inte

Får va med vem hon vill?

Asså snälla hon kan la skriva om chloe i varje inlägg

Om hon vill. Även om du långt ifårn gör det. Men klart

Att man inte ska glömma

Av sin gamla vänner när man får nya. Är väldigt lätt

Hänt. Men ni som tycker såhär

Snacka facebook to facebook med Zara då?



Mycket bättre än allt detta ,ska inte lägga mig i , men kände mig bara tvungen att skriva detta! Hoppas det löser sig !



Evelina

Skrivet 2011-10-07 kl. 08:29:36
Evelina //

Ska stå Zara ,I början om Face 2 Face



Och ifrån hehe!



Skrivet 2011-10-07 kl. 08:31:34
mimmi //

ZARA ÄR BÄST, ZARA FÅR VARA MED VEM FAN HON VILL! ÄLSKAR DIG ZARA, BRA ATT DU STÅR PÅ DIG!

Skrivet 2011-10-07 kl. 09:52:32
Alice //

Hahah! De som har kommenterat dumt får väl skylla sig själva för att deras IP-adresser ligger ute. Hade de inte kommenterat hade deras IP-adresser inte varit ute på Zaras blogg just nu. Sen kan man väl diskutera om hon behövde ha med t.ex Mimmis kommentar + IP-adress eftersom hon inte var dum mot Zara, men jag tror inte att det händer något direkt. För många är det där bara några siffror...



Du är BÄST Zara, glöm inte det! Och Chloé och alla dina andra vänner verkar vara supersnälla! :) <3 Ha det bra!

Skrivet 2011-10-07 kl. 14:33:42
Anonym //

Kan inte alla ni bara strunta i zara och låta henne leva sitt liv!!

PS: VAD E EN IP-ADRESS??????????????

Bry dig inte om vad alla andra säger zara!! puss

Skrivet 2011-10-07 kl. 14:50:08
angelina //

Oj glömde skriva namn, heter Angelina

Skrivet 2011-10-07 kl. 14:51:02
anna //

flickor flickor -.- väx upp snälla!

Skrivet 2011-10-07 kl. 16:52:11
sara //

Spelar väl ingen roll om man skrivet något dum, man får fortfarande inte hänga ut någon. Inte för att jag bryr mig tänkte mer på att det är onödigt...

Skrivet 2011-10-07 kl. 16:59:18
ellen //

bry dig inte. du är cool och verkar astrevlig. palla bry sig om vad töntiga läsare säger på nätet, dom är bara avundsjuka på att du är SOCIAL och skaffar nya vänner, dvs. utökar ditt sociala nätverk (som de allra flesta gör, dvs. de som inte sitter bakom skärmen och är haters istället). man skafar nya vänner hela tin, förstår om du blir arg och ledsen, men tänk på att dem inte har ett liv. puss

Skrivet 2011-10-07 kl. 17:15:43
Anonym //

det är olagligt att lägga ut ngn annans ip adress. Ska anmäla dig...

Skrivet 2011-10-07 kl. 17:53:37
Mile //

Men gud ip adress ip adress osv, dom får göra bort sig dom som skrev omogna saker. Jag tycker att Zara gjorde helt rätt och la ut ip adressen hon kanse inte ska lägga ut på dom som inte skrev dumma saker t.ex. Men det är hennes liv skaffa egna liv missfostrar + ni är avundsjuka på Zara för att hon är väldigt fin och har ett bra liv som inte ni har!!!!

Skrivet 2011-10-07 kl. 19:18:15
he,igt.. //

HAHHAAH HERREGUD VAD OMOGNA MÄNNISKOR DET FINNS!! Vad är det för fel på östermalmsbarnen? Fördommar!!



Skrivet 2011-10-07 kl. 20:50:46
Anonym //

Hahahahahahahha xD

de här patetiska kommentarerna av läsarna gjorde min dag... Hahaha

alla är så avensjuka så de är inte sant x)

Om ni ni tycker zara skriver för mycket om hon chloe så kan ni väll skita i att läsa den här bloggen överhuvudtaget xD?

Skrivet 2011-10-07 kl. 21:43:08
Anonym //

vem är den där dagmara?

Skrivet 2011-10-07 kl. 23:52:13
Dagmara //

EE? JAG !!

Skrivet 2011-10-08 kl. 16:00:29
stinadahlstrom //

men herregud , låt henne va (zara asså). Hon har väll sina vänner och du (anonym) har väll dina . -.-

Om zara vill vara med chloé låt henne . ! blir så sjukt sur på att du (zara) inte kan få ha ditt egna liv!

sara , bry dig inte , du vet att du har rätt ! tänk så, då blir de bra ;)

Skrivet 2011-10-08 kl. 21:11:33
URL: http://stinadahlstrom.blogspot.com
Anonym //

Omg Låt henne vara med vem hon vill!! det är väll inte erat problem !!

Skrivet 2011-10-11 kl. 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0