cod

god kväll damer och herrar!
Vag gör ni en mörk kväll som den här? Själv sitter jag och latar mig sängen och är sjukt taggad på att MW3 (Modern Warfare 3) ska komma ut! Haha jag vet inte varför jag är bara jätte taggad på att sitta och nörda det med mina sköna killkompisar. Självklarheet att man kör på Xbox! Vilket jävla kul inlägg men ajaaa haha.


Rama //

Haha själv sitter jag också här och tråkar! Din blogg är superbäst! Kolla gärna in min också :)

Skrivet 2011-10-30 kl. 22:19:40
URL: http://ramaas.blogg.se/
Julian //

Haha, varför vill så många tjejer visa att de har killkompisar, det är väll inget speciellt med det?

Iallafall inte om de är riktiga kompisar.

Skrivet 2011-10-31 kl. 08:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0