bitch?

Tjaaa alla fina läsare! Jag har tänkt på en sak..
När är man en bitch? är det kanske bra att vara en bad bitch? för det är ju tillexempel Nicki Minaj rappar i alla låtar ''I'm the baddest bitch in this motherfuckin' game'' eller ''I'm barbie bitch''. Själva ordet kan ju ha så många betydelser.. så alla ni som kommeterar att jag är en bitch som inte kommer bli nått; VAAAD vet ni vad jag kommer bli? Ni har inte hört mig sjunga på ca 4 år, ellerhur? Men att jag är en bitch kommer att förstöra mina chanser, men coola Nicki då? hon är ju en Bitch. Självklart vill jag inte att ni ska uppfatta mig som en bitch! Det spelar ingen roll om du är tjock, smal, ful, snygg, lång, kort, bög, eller straight. Om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig! Så vill ni ha en snäll Zara i bloggen eller inte? För jag vill ju vara snäll. Ända sedan jag varit liten har jag alltid velat försvara mig och mina kompisar. Typ som om att någon säger något dumt så måste jag alltid försvara mig själv eller säga något tillbaka. Det kan man ju tyvärr inte göra i bloggen. Men man får bara lära sig ignorera allt alla säger  Eller något som jag alltid skrattar åt när jag får en kommentar det det kanske står ''Ehhh ta inte det här personligt, men du är riktigt ful'' Hahahahaha hur ska jag ta det om jag inte tar det personligt? Men är det inte ni mina kära läsare som säger att MAN ABSOLUT INTE FÅR KRITISERA NÅGON FÖR ENS UTSÉENDE? Hmmm... För att gräva oss djupt ner i det här så tänker jag ta upp Linni (för en sista gång). Ja, hon ser ut som en kille? Jag påpekade aldrig att hon inte passade som det eller att hon var ful. Men nu är det såhär att Linni tar manliga hormoner och vill se ut som en kille. Jag tar i alla fall inte tabletter för att bli ful, det är något som är säkert. Då får ni helt plöttsligt flipp och kritiserar mig för att jag är ful? Dubbelmoral. Jag tycker det är otroligt taskigt när folk nät mobbar andra. Skulle du kunna gå fram till mig om du såg mig på stan och säga det? Om du kan det, Bra! Men dom flesta skulle nog inte det man blir bara så otroligt tuff bakom skärmen. Jag respekterar självklart eran åsikt och det är bra att ni tycker men bara för att jag har en blogg som alla kan läsa betyder inte det att man får skriva vad man vill. Jag har också skrivit lite konstiga saker och det är jag medveten om MEN fortfande. Jag säger det här för att det är fler än jag som får taskiga kommentarer där ute och kanske tar allt lite mer personligt än vad jag gör.
Vad tycker ni om det här? tänk på att jag skriver allt i trevlig toon! haha ♥ ♥ ♥



''still i rise still i fight still i might crack a smile, keep my eyes on the prize. See my haters tell 'em hi!''


j //

men,om dom tycker att du är så jävla bitchig

måste dom lägga ner energi på att läsa din blogg

om dom stör sig? herregud.

tycker bara jävligt synd om dig,du är inte ful

zara VERKLIGEN INTE! du är en av dom finaste

jag någonsin sätt,jag har intee träffat dig i verkligheten men jag vet hur du ser ut,och de jag

ser är en grymt vacker brud! du är så fin zara kom ihåg de(skit i va idioterna säger)

du är så fin♥

Skrivet 2011-10-26 kl. 18:01:21
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Lina //

Fattar inte heller varför en del skriver så. Och du har helt rätt i det där att dom känner sig så mycket coolare och tuffare bakom skärmen, varför kan ni inte skriva något namn istället om ni är så tuffare än bara anonymt? Ja just det, bara sluta vara så jäkla elaka och har ni något ni vill säga som är dumt kan ni inte bara hålla det inne och tänkt på hur du hade reagerat om någon skulle sagt det till er!

Skrivet 2011-10-26 kl. 18:01:58
vendela //

you go girl!

Skrivet 2011-10-26 kl. 18:09:22
Anonym //

Seriöst, hur pallar de kommentera sånt skit? Lägg ner & kolla inte på hennes blogg om ni tkr hon är en '' bitch '', vem fan vill kolla på en bitch? Så bara lägg ner. Så jävla onödigt..

Skrivet 2011-10-26 kl. 18:16:12
Olivia //

Du är INTE ful! Du är jättesöt och jag tycker att du sjunger sjukt bra! :D

Skrivet 2011-10-26 kl. 18:36:57
URL: http://oliviastener.devote.se
Olivia //

Och plus, de som säger att du är ful är avundsjuka!

Skrivet 2011-10-26 kl. 18:37:51
URL: http://oliviastener.devote.se
Anonym //

1 du är hur snygg,liksom de är extremt många som drömer om ditt utseende och skulle kunna betala för de

2 Linni ser ju ut som en kille eftersom hon vill de och du har ju inte du sagt något fel,för hon vill ju att alla ska tro att hon e en kille pga dom tabletterna



3 dom flesta är bara avensjuka

Skrivet 2011-10-26 kl. 18:42:32
Daniela //

Du är hur söt som helst Zara!

Saknar dig, kram <3

Skrivet 2011-10-26 kl. 18:55:22
URL: http://danielabergs.blogg.se/
olivia //

men du är ju sjuuuuuuukt snygg!

alla ä säkert avundsjuk på dig för att du är SNYGG, sjunger bra och är bra på att dansa!

Skrivet 2011-10-26 kl. 19:29:29
Andrea //

Måste bara säga, när jag började läsa din blogg tyckte ja att du va ganska "bitchig" o dryg, men det har verkligen förändrats! O efter ja läste den här texten har ja helt ändrat mig, du e juuue askön!! Haha bara så du veet... Tycker oxå synd om alla töntar som sitter hemma o kommenterar taskiga saker, jävla nolifers... Gå ut o gööör något, haahha tkr så jävla synd om dom.. Puss på er!!

Skrivet 2011-10-26 kl. 19:46:24
Dagmara //

sluta säga att zara är en bitch! ni vet inte ens vad det betyder! Zara du är INGEN! bitch du är en snäll söt snygg Roligt och trevligt tjej! ignorera de bara strunta i den! men tyvärr måste vi leva med sådana människor :( :( :( :( asså dem är avundsjuka!vilka töntarna :// men allt kommer bli bra!! Ha det bra Zarish Puss&Krammm! <3

Skrivet 2011-10-26 kl. 20:09:34
kate //

Varför ska ni börja ljuga nu, zara är sjukt snygg så det behöver ingen försöka få henne att tro att hon inte är!

Men det du behöver öva på är hur du vill visa världen vem du är.Jag tror inte du är så här på riktigt,jag tror bara att du är rädd för att visa din riktga sida....Men jag kan ju ha fel och då får du väll försöka leva din artist kariär på din röst och ditt utseende.

Skrivet 2011-10-26 kl. 20:17:30
matilda //

Du har helt rätt, du är inte ful du är super söt!!

Men att många säger att du är en bitch är nog för att dom är avensjuka (stav...) Du är underbar!!

Skrivet 2011-10-26 kl. 21:09:41
matilda //

SÅ JÄVLA RÄTT, älskar när folk kan stå upp för sig själva och du gör din grej vilket jag tycker är toppen.

Sitter och skrattar åt hur vissa folk kan vara så pass patetiska

Skrivet 2011-10-27 kl. 07:37:09
Liz //

Gosh!!

Varför gör ni det till något positivt.

Zara har sjukt mycket att öva på och ni försöker få henne att känna att hon gör rätt, för det gör hon inte.

Nej jag tror inte att zara kommer bli så kännd men vad hon änn vill göra med sitt liv, så kommer det inte bli bra om hon fortsätter så här

Skrivet 2011-10-27 kl. 08:19:04
Anonym //

Håller med Liz!

Skrivet 2011-10-27 kl. 08:53:31
Edith //

Hej!



Var väldigt sugen på att läsa hela din text men det blir väldigt jobbigt när du inte gör styckeindelning. En såndär lång text krääver styckeindelning!!! :P Gör det nästa gång är du snäll!

Skrivet 2011-10-27 kl. 10:08:37
URL: http://dith.blogg.se/
anna //

Håller med LIz! Och nuäär du ju bitchig igen!? "jag betalar inte för att vara ful" alltså tycker du att hon i idol är det? och alla får tycka som man vill, men inte ofäntligt!

Skrivet 2011-10-27 kl. 15:30:43
Moa //

Anna! Hon sa att Linni ser ut som en kille, det betalar Linni för, men hon sa inte att det var negativt.

Sen sa hon, Jag betalar inte för att vara ful, eftersom att folk sitter bakom skärmen och göra sig tuffare än dom är och skriver att hon är ful.

Hon sa aldrig att Linni var ful.



Liz, hon är fjorton år än så länge, ju äldre man blir desto mer mognar man, dessutom är det bara bra att hon är fjorton år och verkligen vågar stå för sina åsikter. Hon är inte anonym som dem flesta som kommenterar är och skriver sina åsikter till henne.

Du kan ju gå in på varje fjortonårings blogg och kolla hur mogna dom är, det finns ju 16-18 åringar som är ännu värre. Men varför är det just Zara du skriver detta till? Det är bara helt onödigt att du kommenterar.



Zara, jag tror att du kommer lyckas om du verkligen vill det och kör stenhårt på det! You go girl!

Skrivet 2011-10-27 kl. 16:40:56
Hanna Berglund ;) //

Tycker att du är väldigt söt! Lyssna inte på alla idioter som säger annat!<3 Kram!

Skrivet 2011-10-27 kl. 18:32:44
sandra //

Asså jag tycker att alla som säger att zara är en bitch ska hålla käft för ni känner henne inte äns och jag tycker att zara verkar vara en trevlig och rolig persson så sluta och skriva såna saker!

Skrivet 2011-10-27 kl. 21:31:40
Anonym //

Anna och Liz ni har ingen aning om vad hon vill bli eller nåt och hon är för fan inte bitchig på nåt sätt! jag är själv 14 år och har rätt så mycket gemensamnt med henne men jag är ju ingen bitch för det eller så tänk om innan ni skriver så och zara bry dig inte om vad de säger du är jätte söt och verkar vara en bra vän :)

Skrivet 2011-10-27 kl. 21:54:58
Alice //

Du är så sjukt vacker och om någon säger något skit till dig hoppas jag att du inte tar åt dig. Då är helt sjukt söt och allt.. Nästan omöjligt. Vad du skriver är så sant. Fortsätt med vad du håller på med också, du är grym!!!!!

Skrivet 2011-10-28 kl. 16:33:54
URL: http://turntolove.blogg.se/
Emerald //

Hey Zara Larsson, I hope you are actually reading this post yourself first of all :D

I've looked on the internet for a translator mate for myself between Swedish and English but it didn't work out well :D

So since you don't have your official website in English, and I can't understand, and I know you know English, dunno how much exactly but, just see If you could add me up as your friend on Facebook If you have, and If you don't, please make one for yourself! A LOT of your friends are to find the REAL Zara Larsson, or YOU on Facebook like me as I know, but by communicating with each other, me and you, can go along well and become wonderful friends in time as I hope :D.



[email protected]



So if you think you could do that for me, please just copy and paste my e-mail address shown above and my account should come out, LOVE YA <3

Skrivet 2011-10-28 kl. 18:37:00
URL: http:////www.facebook.com/profile.php?id=100001301071099
Olivia //

Grymt bra skrivet Zara!

Skrivet 2011-10-30 kl. 00:03:04
URL: http://fotobyolivia.blogg.se/
Linn //

hej sara ja du har helt rätt du är jätte fin och massa andra bra saker det är bara att du har ändrats lite :) men alla växer ju upp.

det skulle vara kul att höra dig sjunga du har en sån otrolig röst!

Skrivet 2011-10-31 kl. 20:49:23
Stefan //

WTF?!?

You are not a bitch, you are a very pretty girl!!! and @your haters: FUCK YOU!!!



Jag älskar dig <3

you're the best singer and the prettiest girl all over the world!!! <3<3<3

Skrivet 2011-11-09 kl. 20:49:10
URL: http://www.facebook.com/st.holzer#
Anonym //

tyvärr men du är en fjortis.... plz för din egen skull, sluta leka östermalmare( växte upp på östermalm så jag vet) sluta bry dig om ditt yttre. Du är inte värd mindre än någon annan, presis som ingen annan är mindre värd än dig. Bli mer ödmjuk och tro på dig själv!!

Skrivet 2012-01-14 kl. 08:16:10
Ahmed Ali //

Tycker att du är en väldigt fin pojke, kan betala 4 kameler för 1 vecka. Du kan besöka min fina skåpbil som står utanför din dörr!

Skrivet 2013-03-30 kl. 02:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0