plugg

Hello bloggisen!
Jag har faktiskt ägnat hela min kväll åt en uppsats som vi skriver till hemkunskapen. Det är kul, men väääldigt jobbigt! Vi ska skriva om en person och personens matsedel i en vecka. Matsedeln ska innehålla frukost, lunch, mellanmål och middag. Det ska vara så hälsosamt som möjligt och ska gärna föjla talriksmodellen och så ska man berätta om ålder, arbete/skola, om han/hon (i mitt fall en han, Johan för att vara mer exakt) går på någon aktivitet, och tre dagar i veckan ska det vara specialkost! ni ba ''fan vill lätt'' NEJNEJNEJ det är dö jobbigt för man måste motivera sina svar och så vidare... och vi får ju slutbetyg på hemkunskap den här terminen så jag vill såklart ha A. Därför kommer jag inte lägga jättemycket tid på bloggen i'm afraid. Men hoppas ni klara er!


Moa //

Alltid skolan i första hand! :)

Skrivet 2011-10-24 kl. 22:10:54
Anonym //

vi har haft en liknande sådan, den sög, fick g, haha !

Skrivet 2011-10-25 kl. 13:47:02
Anna //

När ska du svara på resten av frågorna??

Det finns en fråga jag gärna vill veta..;)

Skrivet 2011-10-27 kl. 15:38:43
URL: http://annazplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0