DEL 2

har du haft ett seriöst förhållande nån gång?

svar: Neejjj...


hur ser din garderob ut?

svar: Den är vit.. om det var det du menade haha.


Vem tycker du minst om i HP, Snape eller Malfoy?

svar: Hahah vilken rolig fråga! Det måste nog bli Malfoy för att Snape är ju ändå 'snäll', där får man ju veta i slutet, att Snape skyddade Harry.


betalar du ditt smink?

svar: Neop, det gör min snälla mamma. Hon betalar mina kläder också för det mesta!


har gått in på make up store o letat efter det dära "sminkkitet" som du köpte där.
var de ett kit eller valde du ngra o så satte om de i en ask?

svar: Nej det var inget kit. Jag köpte 5 eller 6 stora ögon skuggor och en liten, en fondation, två puder och en rouge för sig. Sen fanns det en Box man kunde köpa till för ca 200-300 som man kunde sätta ögenskuggorna i, och du gjorde mamsen det. AJ LÖV JU! ♥


Vad tycker dina föräldrar om att du tar tunnelbanan själv på kvällarna?

svar: Jag åker inte tunnelbana sent på kvällana :)


har du lika mkt smycken som shenie?

svar: NEJNEJNEJ haha hon har typ ett ton smycken!! Jag tycker smycken bara är jobbigt så jag har inte så många. örhängen är fint men jag äger liksom ínte ens en ring haha.


Vad går din syster på för danslinje?

svar: Hon går på BASE 23, musikallinjen 3 :)


måste man dansa balett på din skola?

svar: Alltså jaaa haha det är man tvungen till. Det är som att gå på en musikskola och fråga om man måste hålla på med musik ;)


har ni bh under linnet/bodyn eller vad det är när ni dansar?

svar: Absolut INTE! hah varför skulle vi ha det? Det finns nämnligen tjockt dubbeltyg i den övre delen av dräkten så man behöver inte BH under.


Läser du några bloggar? Några läsares bloggar?

svar: JA jag läser många av era bloggar ;) Men jag brukar inte kommentera, em jag läser dom hörrni! haha.


Vad jag förstår så heter din klass typ 8da, men varför heter den just d a?

svar: DDDDDans a hah :D


Är du kär just nu?

svar: NEJ men åååh vad jag vill vara kär! Och jag vill ha en pojkvän just nu. Det skulle sitta PERFEKT!




DEL 3 kommer dear friends. Har ni någon mer fråga är det bara att ställa den!


Dagmara //

Meen kan du snälla pliss svara på min fråga ?! /hej Vill du bli vän med mig ??? i så fall kan du gå in på facebook och skicka ett meddelande till mig! Eller så kan du lägga till mig till dina vänner på Skype Snäääällllaaaa! min facebook: http://www.facebook.com/add_email.php#!/profile.php?id=100002344534000 /min skype dagmara.marks4/ jag vill lära känna dig bättre vi skulle kunna göra massa häftiga saker till exempel baka kladdkakar haha eller gå tillsammans till holje marknad och åka karuselle Tack! för ditt svar PUSS GMN<3



:):):) Snälla svara!

Skrivet 2011-10-13 kl. 21:47:18
Dagmara //

Meen kan du snälla pliss svara på min fråga ?! /hej Vill du bli vän med mig ??? i så fall kan du gå in på facebook och skicka ett meddelande till mig! Eller så kan du lägga till mig till dina vänner på Skype Snäääällllaaaa! min facebook: http://www.facebook.com/add_email.php#!/profile.php?id=100002344534000 /min skype dagmara.marks4/ jag vill lära känna dig bättre vi skulle kunna göra massa häftiga saker till exempel baka kladdkakar haha eller gå tillsammans till holje marknad och åka karuselle Tack! för ditt svar PUSS GMN<3



:):):)Snälla svara!

Skrivet 2011-10-13 kl. 21:50:23
Andrea //

på vilken gata bor du? :) snälla svara ! <3

Skrivet 2011-10-13 kl. 22:09:27
Olivia //

Kan du berätta lite kort om din familj? Bara typ hur många syskon du har och så? :)

Skrivet 2011-10-13 kl. 22:13:40
Anonym //

Vilket abonemang har du? Är de bra?

Skrivet 2011-10-13 kl. 22:15:03
tilda.b //

skulle du kunna vara kompis med en som är 11 år gammal eller ?

Skrivet 2011-10-13 kl. 22:33:48
Amira //

Svara på denna fråga! Pullar du? :)

Skrivet 2011-10-13 kl. 23:53:55
lisa //

Hur gammal är din syster? och har hon ett blogg? :)

Skrivet 2011-10-14 kl. 14:12:54
Mandy //

Har du en ONE PICECEC eller ZIPPERAL?



Vad heter din aldra bästa vän?



Står du för det du säger t.ex här på bloggen eller på facebook?



Ångrar du något i ditt liv, isåfall vad?



Vad heter de tre bästa killarna du varit tsm med?



Vilket ord använder du mest, utom du jag som och alla så kallade grundord ?

?????????///MIEM

Skrivet 2011-10-14 kl. 14:27:27
URL: http://www.coolamanda.bloggplatsen.se
E L L E N //

Skulle du vilja vara vän med en 99:a??

Hur kom det sig att du sökte till talang??

Känner du laila bagge väl??

var har du för abbonemnag till din iphone??



//Ellen

Skrivet 2011-10-14 kl. 15:19:48
URL: http://todayisjusttoday.blogg.se/
Alice //

Hej!

1.Vilken frukt av dessa gillar du mest: Banan, äpple, päron eller apelsin? :D

2.Vilket är ditt favorit godis?

3.Om du är nervös någongång när du ska uppträda, hur får du bort nervoisitet?



:)

Skrivet 2011-10-14 kl. 15:34:16
Amanda<3 //

Hej :) en fråga titta du på kommentarer som alla andra skiver?? på din blogg? :) tack för svar! Puss <3 ;)

Skrivet 2011-10-14 kl. 16:27:57
Dagmara //

Andrea: Tilda.b: Amanda: Älska era frågor! :) jag anslutar till era frågor. zara snälla svara på dem! :) PUSS

Skrivet 2011-10-14 kl. 16:50:30
Dagmara //

och svara på min med ! haha glömde skriva! haha ;D Puss

Skrivet 2011-10-14 kl. 16:52:09
Ines //

När du pratar om Laila och så, menar du Laila Bagge då?

Skrivet 2011-10-14 kl. 17:22:59
Siri //

Roligt, jag går i musikklass och 7ma...

Skrivet 2011-10-15 kl. 08:34:56
URL: http://Sirij.devote.se
elsa //

är också 14, och fan vad jag vill ha en kille just nu! man känner sig så ensam... :(( din blogg e jättebra :)

Skrivet 2011-10-15 kl. 13:45:25
URL: http://elsagirl.webblogg.se/
Frida //

när svarar du på resten av frågorna?? btw: Är inte du 98 och säger att du går i 7:an bara undrar!!

Skrivet 2011-10-18 kl. 16:37:06
URL: http://fridolinoo.blogg.se/
Palle //

Hur gammal är du

Skrivet 2011-12-20 kl. 00:10:29
Röv.... //

Skrivet 2011-12-20 kl. 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0