Sommartider med bullar!

Hej bloggisen!
Idag efter skolan gick jag hem till Chloé men Paula och Chloé hade bakat bullar eftersom det är kanelbullens dag idag! Dom blev såå bra! Vi hade så jävla kul, ni aaanar inte. Alltid när jag är med dom så har jag sjukt kul, vi har KALASKUL hahaha. Nej men det ända vi gör ar typ att garva sönder åt saker. Underbaraa (många A) hahahahahahah bara Paula fattar det men jajaa, det jag vill komma fram till är att vi hade väldigt kul!



Fint va... dom sjunger ju fantastiskt också! I ♥ U GUYS


Dagmara //

Hahahahaha :D

Skrivet 2011-10-05 kl. 07:49:58
Anonym //

de e härligt att skatta! <3

Skrivet 2011-10-05 kl. 10:58:18
URL: http://izzabellan.blogg.se/
Nathalie //

Det där var helt klart galet!!!

Skrivet 2011-10-05 kl. 18:54:16
Nora //

Hahahha, shit, kissar fan på mig när jag ser detta, ni har så jäkla bäst humor!

själv går man i en ur tråkig klass och sitter och skrattar för sig själv på lektionerna... mobbbat?:P

Skrivet 2011-10-05 kl. 21:03:47
URL: http://norasplanet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0