Rest in peace Steve ♥

img_2781 (MMS)

Hej bloggisen! Nu sitter jag på tuben med min syrra. Det är inte ofta jag gör det haha men hon sitter bredvid mig och vi kör wordfued wohoo! Idag är det redan torsdag så det betyder att imorgon är det fredag.. HERREGUD vad allt går fort!! Åh nu blev det stopp, och jag som redan har för sovit mig. Usch jag hörde att Apples grundare hade Steve Jobs hade dött vad tråkigt.. Apple är typ bäst i världen (enligt mig då) på mobil och datorer. Men han måste ju varit ganska stolt över sig själv som lyckades Göra apple till ett så stort företag!


Chris //

Second to that! The world has lost a true genius, that will be remembered for generations to come and inspire them! It's not only what he achieved, it was how he did it! He's life was a modern saga! Now he will innovate to heaven!

Stay hungry! Stay foolish!---> http://www.youtube.com/watch?v=zTR6B7CBKmo&feature=related

Skrivet 2011-10-06 kl. 11:40:50
Dagmara //

Mmm<3

Skrivet 2011-10-06 kl. 14:55:26
Malin //

Får man lägga till dig på wordfued? ;) isf va heter du?

Skrivet 2011-10-06 kl. 20:27:26
Fabian //

Det är rätt kul att se att även amatörer hyllar Steve

Skrivet 2011-10-08 kl. 16:10:49
Kajsa //

Ja jag håller helt med

PS.Du äger på att sjunga

Skrivet 2011-11-24 kl. 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0