låter som tony erving meeeeen det här var inte rumba

Hej bloggisen!
Nu har jag kommit hem för en stund sen. Vi var och käka på en ching-chong resturang (för er som inte fattade det så är det en kina resturang haha) Förlåååt för jag inte bloggat på en dag MEN jag har inte haft lust, haha ja det kan ju bli så ibland! Juste! igår var ju jag på Idol. Det var lika kul som vanligt att vara där MEN det var lite tråkigt att dom sjöng på svenska.. för som flesta låtar är jävligt raka och tråkiga. Typ som Verronica Maggio, hon är jätte duktig och hennes låtar är azzzbra MEN man måste ju bara erkänna att dom flesta av hennes låtar är ganska lamea... Och alla var superbra MEN jag tyckte INTE att Linni skulle gått vidare, USCH FY! det är inte synd om folk som tappar bort texten, för det gör alla MEN hon räddade det (om man nu kan det för att ''rädda'' det, för det gjorde hon ju inte direkt) sååå fult! André glömde ju också bort texten MEN han bara körda all in i alla fall. Linni började ju typ gråta och det är INTE ACCEPTABELT!



åh titta en kille!... öh nej det var visst Linni. Hon är bra.. men inte tillräcklig.


Vicktoria //

kul att du hade kul!:D

Skrivet 2011-10-15 kl. 23:25:24
Anonym //

shit, låt henne vara, big deal att hon tappade texten. Precis som du skrev så händer det alla, så varför fortsätter du säga att det "INTE ÄR ACCEPTABELT"? Shit happens lixom.



Och sjunk inte så jävla lågt att kränka henne för att hon ser ut som en kille, det är verkligen inte okej, du är fan 14, väx upp.

Skrivet 2011-10-15 kl. 23:48:25
Anonym //

Vem har sagt att hon kränker henne?

Hon har väl rätt att yttra sin åsikt i sin egen blogg, jag håller för fan med om att Linni inte skulle gått vidare till 100 % !

Du kan gå in någon annanstans och kommentera för jag tror inte Zara bryr sig särskillt mycket om din kommentar.

Skrivet 2011-10-15 kl. 23:53:28
Anonym //

Dessutom skrev hon att hon är bra, men inte tillräcklig och det stämmer!

Skrivet 2011-10-15 kl. 23:54:15
Shqiponja //

Men gud vad alla ska hålla på



What ever,det är hennes blogg hennes och hennes ord som sätts här låt människan va någon gång hon har all rätt och säga vad hon vill det är ett fritt land!!

Skrivet 2011-10-16 kl. 00:59:09
URL: http://mylifeasponja.blogg.se/
bruden typ //

Det här är bara en helt random fråga: gillar du josefin crafoord? Hon i vakna med the voice du vet ;) alltså jag frågar typ alla för man ser kommentarer och sånt på vakna med the voice facebook grupp typ "kan den där jävla bitchen hålla käften nån jävla gång"

Jag typ ÄLSKAR henne, nej men typ. Hon liksom säger vad hon tycker och skiter alla andra. Det känns som att du är lite så?



Nu tänker du säkert "asså omh

Skrivet 2011-10-16 kl. 01:22:01
frida //

Tycker det är fel att du driver om hennes utseende.. okej om du tycker att texten inte satt. Men du måste respektera alla människor, speciellt om du vill få fans och komma någonstans med sången. Om vi kollar tillbaks på dina youtube klipp från talang så kan du ju knappt uttala vissa ord på engelska, ska man kritisera dig för det? Alla gör misstag och vi vet att linni kan sjunga. och ja visst är det oacceptabelt att glömma texkt när man kommit så långt i tävlingen men misstag händer. Förstår bara inte vrf du ska kritisera hennes utseende? Vad har det med sången att göra :S Där gör DU fel!!

Skrivet 2011-10-16 kl. 01:35:13
Anna Mullen //

Vi älskar dig i Amerika Zara! Du är så söt och ätbart. Posta fler låtar när du kan. Ledsen om detta inte översätta bra.

kärlek,

Florida Softball Tjejer

Skrivet 2011-10-16 kl. 02:35:55
Louise //

håller med ! alla röstade på henne för att de tyckte synd om henne ! Denise var ju bra ! Robin tappade oxå bort texten, men det var inte så många som märkte det, för han rappade ju, och när han tappade bort texten sjöng han typ: hittar på texten, men det funkar ju ändå, för jag kommer sätta det här,typ , så han gjorde ju det bästa av situationen. de jag tycker är lite konstigt eller egentligen inte så konstigt. är att innan robin och andré skulle upp på scenen så sa han: kommer du sätta texten nu då, det är ju fler som har misslyckats ikväll. Och då är det klart att dem blir jättenervösa ! Nä, uch gillar inte den nya programledaren alls !

Skrivet 2011-10-16 kl. 09:15:27
haha //

haha sooo true!!!

Skrivet 2011-10-16 kl. 09:16:46
Savannah //

Varför går alla emot vad du säger och tycker?

Det är ju din blogg, om de andra vill gnälla över att du har fel m.m. så kan dom väl skaffa sig någon egen blogg där de klagar.

Om du tkr hon ser ut som en kille, visst. Sjunger inte tillräckligt bra, ja visst. Dina åsikter...

Skrivet 2011-10-16 kl. 09:17:58
URL: http://savannahfaldt.blogg.se/
Savannah //

Varför går alla emot vad du säger och tycker?

Det är ju din blogg, om de andra vill gnälla över att du har fel m.m. så kan dom väl skaffa sig någon egen blogg där de klagar.

Om du tkr hon ser ut som en kille, visst. Sjunger inte tillräckligt bra, ja visst. Dina åsikter...

Skrivet 2011-10-16 kl. 09:18:34
URL: http://savannahfaldt.blogg.se/
Sofia //

Gillar du Ulrik Munther? :)

Skrivet 2011-10-16 kl. 09:29:57
URL: http://fialundahl.blogg.se/
. //

före första det var en tjej.....

Skrivet 2011-10-16 kl. 09:57:50
Sofie //

Men guud, lugna ner er alla! Kan hon få säga sin åsikt eller innan alla bara går och klagar och skäller?! Det är fan zaras blogg, hon får väl skriva vad hon tycker? Hur skulle det annars bli? "jag var på idol igår och jag vet inte riktigt vad jag tycker om linni så jag kan ju fråga er först vad ni tycker?". Seriöst, det är zaras blogg och hon skriver vad hon vill, om det inte passar er, läs inte då? Vad skulle ni tycka om ni hade en blogg och folk hela tiden klagade så fort ni sa vad ni tyckte??

Väx upp..!

Och zara, din blogg är asbra, och bry dig inte om vad dom säger, de e bullshit.

Skrivet 2011-10-16 kl. 10:03:12
Anonym //

vafan jag stör mig på alla som ska försvara Zara, tror inte att hon kommer gilla er mer för det...

losers

Skrivet 2011-10-16 kl. 10:20:07
Anonym //

Hahaha ja tror ja dör! Titta en kille! Nej det var visst Linni.... Hahahahaha

Skrivet 2011-10-16 kl. 10:25:16
Shqiponja //

Okej du "ANONYMA" det där var riktigt lågt! Vadå skyddar henne vi får väll fan yttra våra känslor utan att det ska komma folk och klaga på det som sägs och görs!



Sluta och bråka istället !

Skrivet 2011-10-16 kl. 10:57:17
URL: http://mylifeasponja.blogg.se/
Clara //

Lägg ner!! Taskig du är som säger att hon ser ut som en kille?!? Vaddå "INTE ACCEPTABELT"?? Alltså om du ska bli stor artist kommer du också göra "oacceptabla misstag"!! Asså de bästa kan göra misstag, typ Lady Gaga hon har trillat en miljon ggr på hennes bigga klackar live!! Förresste, är du så mycket bättre själv? Jag tror faktiskt att jag sjunger MINST lika bra som du.

Skrivet 2011-10-16 kl. 11:10:12
Anonym //

Man ska ju behandla andra så som man vill bli behandlad själv..tydligen vill Zara att man ska driva med hennes utseende..så låt henne vilja det :/

Skrivet 2011-10-16 kl. 11:13:54
Clara //

Du är taskig, du verkar bara bry dig om utseende..!! Och vem kan inte tappa bort texten nån gång? Vet att detta är din blogg och sina åsikter, men man behöver ju knappast kränka någon för det.

Det känns som att du tycker att du är så bäst hela tiden, men jag tror att jag sjunger minst lika bra som du. Du är inte världsstjärna bara för att du beter dig så här.

Skrivet 2011-10-16 kl. 11:18:10
ellna //

lila kära sara. du har rätt att ha egna åsikter men när det gäller andra personer så håll de för dig själv. du håller fan på att bli en ny kissie och de är inte okej.

Skrivet 2011-10-16 kl. 12:02:09
Anonym //

Frida, Zara var typ 10 år på klippen.. Och vem har sagt att hon friver med Linnis utseende! Fan är era problem, låt Zara vara!

Skrivet 2011-10-16 kl. 12:38:11
jess //

hon har inte rösten i idol;o

Skrivet 2011-10-16 kl. 14:00:31
A-B-C-D-E //

hahahahah, älskar att alla försöker skapa värsta bråken här på hennes blogg! HAHAHAAHA, värsta underhållning när ngn kommenterar, Zara skriver värsta inlägget, hon/han lägger värsta kommentaren och allt bara blir till en stor grej! Puss på er alla, ni e så söta!

Skrivet 2011-10-16 kl. 14:47:44
Johanna //

när jag har tråkigt brukar jag läsa igenom kommentarerna på din blogg zara, sjukt underhållande, haha!

Skrivet 2011-10-16 kl. 15:33:15
ameeeeliie you knooow //

alltså OMG! Ge er! ALLIHOPA! wtf liksom?!

Nu skriver ni säkert typ: "din bitch, tro inte du är ått!"



Jag är ingen bitch. Inte nödvändigtvis, men jag blir så trött på sånt här tjaffs!



That was min mening on this ;)

Skrivet 2011-10-16 kl. 16:27:08
alice //

men de här är ju inte första gången som zara skriver något opassande i sin blogg. när ska hon växa upp och förstå att man inte kan skriva elaka saker eller kaxa sig.

jag älskar din röst sara men du får passa dig för ditt beteende om du ska bli omtyckt av folket <3

Skrivet 2011-10-16 kl. 17:44:40
E L L E N & M O A //

asså vad är det ni inte fattar, det är zaras blogg, ska inte hon kunna skriva vad hon vill!!

Det är ingen som tvingar er läsa den!!!

Väx upp!!



Älskar din blgog zara!!<3

Skrivet 2011-10-16 kl. 18:41:29
URL: http://todayisjusttoday.blogg.se/
Anonym //

Håller verkligen med Zara!

Hon skulle inte ha kommit vidare!!

Skrivet 2011-10-16 kl. 18:58:34
Anonym //

Hon får ju skriva vad hon vill!

Skrivet 2011-10-16 kl. 19:00:41
vera //

Det här är verkligen inte okej. Man skämtar inte om folks utseenden, det borde du veta vid din ålder. Väx upp.

Skrivet 2011-10-16 kl. 20:29:39
Daniela //

Ne det är ju inte bra att tappa bort texten.

Men skämta o kommentara andras utseenden är bara lågt.

Du borde veta de . Mogna upp

Skrivet 2011-10-16 kl. 21:02:18
Sara //

hahahahahh!! varför får man inte säga att hon ser ut som en kille när hon gör det? Och för att citera henne själv

"Jag är tjej, dock vill jag inte bli sedd som tjej. vill bli sedd som kille !"

Skrivet 2011-10-16 kl. 21:06:55
frida //

Jag accepterar verkligen att Zara skriver vad hon tycker om idolernas uppträdanden, jag menar hon var ju till och med där och såg det live. MEEEN det är en sak att säga att det är oacceptabelt att tappa bort text när man kommit såhär pass långt i tävlingen och en annan sak att gå på linni utseendesmässigt (jag lovar dig jag är verkligen inget linni fan men rätt ska vara rätt). Alla kan inte se likadana ut och det finns säkert dom som tycker att zara kunde sett bättre ut. men vi kan inte göra ngt åt saken... alla bör acceptera sig utan att hoppa på någon och kränka den personen. Och Zara, vill du bli världstjärna så måste du tagga ner! För varje person som läser din blogg, som kommer fram och hälsar på dig ute eller som du stöter på någonstans bör du visa upp din mogna sida och vara ödmjuk. Det är på så vis du kommer lyckas få fans. inte genom att kränka folk för vem kommer då tycka om dig? Kolla ba på kissies blogg så kanske du lär dig ngt vettigt ;) Du hänger ju nästan ut linni på din blogg.. är det att "vara ärlig till 100% och säga vad man tycker?" njaa inte riktigt va!

Skrivet 2011-10-16 kl. 21:18:06
Anonym //

Jag tycker det är bra att du säger vad du tycker! :D

Skrivet 2011-10-16 kl. 22:02:43
Anonym //

Skrivet 2011-10-17 kl. 07:08:23
Anonym //

Men hörni, det här är så extremt pinsamt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. DET SPELAR INGEN ROLL OM DET ÄR HENNES BLOGG OCH HENNES ÅSIKTER.



för det är just SÅNA åsikter MAN HÅLLER FÖR SIG SJÄLV?! åh efterblivna barn.

Skrivet 2011-10-17 kl. 20:03:07
majken //

hon är gay, hon ser ut som en kille och är typ som en kille. inget fel med det? gör inte narr av henne för det! och ''postat av: '' hur orkar du haha? Zara kan försvara sig själv. vad heter du förresten?



asbra blogg annars Zara! :) puzz

Skrivet 2011-10-17 kl. 20:38:18
isabelle //

dampungar -.-

zara är en asrolig människa och ni är bara tråååååååååååååkmånsar :)

ooooooooch hon gör inte narr av linni, man ska faktiskt inte glömma bortt texten sådär! det sa tillochmed dom i juryn, men klagar någon på dom och deras åsikter, neeeeeeeeeeeeeeeej. men när zara skriver det, då jävlar ska det klagas, detta är vad jag kallar nolife! :)

Skrivet 2011-11-10 kl. 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0