Kemi-experiment i kylan

img_1335 (MMS)

Hej bloggisen! Idag ska jag och min klass gå till Plattan på TC där vi ska göra kemi-experiment. "Gud vad kul!" tänkte jag igår men NEJ! vi ska stå utomhus och det är svinkallt ute + att jag var dum nog att sätta på mig världens tunnaste jacka haha. Och så har jag mina HUNTERS. Men det är bara gör vi inte har tagit ner vinterskorna än och gummistövlarna är dom varmaste jag har (om man inte räknar med vinterskorna som ligger på vinden). Jag vet faktiskt inte ens själv vad vi ska göra för experiment men jag kan ta jättemycket bilder som jag lägger upp sen! Nej hörrni, nu måste jag lyssna på svenskan och Reta Erik genom att poka han resten av lektionen! Haha heido!


Handboll //

Vad är poka???

Skrivet 2011-10-14 kl. 14:41:56
Anonym //

Kan du svara på min fråga i del 3 snäääääääällllaaaa! <3 / hej Vill du bli vän med mig ??? i så fall kan du gå in på facebook och skicka ett meddelande till mig! Eller så kan du lägga till mig till dina vänner på Skype Snäääällllaaaa! min facebook: http://www.facebook.com/add_email.php#!/profile.php?id=100002344534000 /min skype dagmara.marks4/ jag vill lära känna dig bättre vi skulle kunna göra massa häftiga saker till exempel baka kladdkakar haha eller gå tillsammans till holje marknad och åka karuselle Tack! för ditt svar PUSS GMN<3

:):):):):):):)

Skrivet 2011-10-14 kl. 15:08:27
Dagmara //

Kan du svara på min fråga i del 3 snääääääälllaaaa! <3 / hej Vill du bli vän med mig ??? i så fall kan du gå in på facebook och skicka ett meddelande till mig! Eller så kan du lägga till mig till dina vänner på Skype Snäääällllaaaa! min facebook: http://www.facebook.com/add_email.php#!/profile.php?id=100002344534000 /min skype dagmara.marks4/ jag vill lära känna dig bättre vi skulle kunna göra massa häftiga saker till exempel baka kladdkakar haha eller gå tillsammans till holje marknad och åka karuselle Tack! för ditt svar PUSS GMN<3



:):):):):):):)

Skrivet 2011-10-14 kl. 15:09:42
anonym //

tycker dina klasskamrater ''extra'' om dig för att du är känd, TACKSAM FÖR SVAR!

Skrivet 2011-10-15 kl. 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0