höst

Hej bloggisen!
Jag vet att jag uppdaterar säämst men jag måste prioritera andra saker också.. Eller hur? Typ som att prata i telefon i 3 timmar med kompisar haha. Nej men ärligt talat är jag så skoltrött så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men jag måste bara 'likea' hösten! Åh visst är det mysigt! Jag ÄLSKAR att vakna och höra att det droppar på mitt fönster, plaska runt i mina gummistövlar och frysa om mina händer, att bli helt blöt i håret av regnet, bli röd om kinderna och att sätta sig framför brasan hemma. Och det jag älskar mest av allt är (nu kommer folk tycka jag är dum i huvudet säkert) men det är mörkret! Så otroligt mysigt. Jag blir glad på vintern faktiskt.


elsa //

vf har du satt lösen?? :O jag gissade direkt men ändåå <3 :(( sneella inget lösenn :P

Skrivet 2011-10-10 kl. 20:04:51
elsa //

vf har du satt lösen?? :O jag gissade direkt men ändåå <3 :(( sneella inget lösenn :P

Skrivet 2011-10-10 kl. 20:05:12
Anonym //

vadå lösen? hon har väl inte satt lösenord? jag behövde inte skriva lösen

Skrivet 2011-10-10 kl. 20:23:23
Dagmara //

Hehe Zara! <3

Skrivet 2011-10-10 kl. 20:39:41
Fabian //

Är det sant!! jag trodde jag var den ända som gillade hösten.Jag tycker det bästa är när man kommer hem och har helt dyngblöta skor och sätter på sig varma sockor.Jag vet inte varför men jag har alltid tyckt att det är så skönt att frysa om fötterna och sedan ta på sig varma sockor:)

Skrivet 2011-10-10 kl. 20:44:32
Anonym //

asså jag har alltid hatat hösten... men nu i år när jag täker efter gillar jag faktiskt hösten, och jag lägtar faktiskt efter vitern! det är så jäävla mysigt ellerhur<3?

Skrivet 2011-10-10 kl. 21:04:49
Anonym //

Att det är mysigt? ♥

jag har aldrig gillat hösten särskillt mycket, men nu i år har jag fakiskt börjat gilla hösten. det är sååå jävla mysigt<3 längtar efter vintern för första gången!

Skrivet 2011-10-10 kl. 21:07:03
Anonym //

Skojjaru eller??? det var preeecis det jag sa till alla idag! alla klagade på mörkret och att det var kallt och ja ba WEHOOO!

Skrivet 2011-10-10 kl. 21:12:24
Linn<3 //

Jag älskar också mörkret!! så jävla mysigt ;)

Skrivet 2011-10-10 kl. 21:13:47
URL: http://www.linnheterjag.devote.se
Jenny ♡ //

Älskar hela scenariot! Mörkt ute och se snön/löven falla under gatlyktan, man sitter framför brasan med en filt och en kopp varm choklad plus telefonen med den bästa i andra änden..! mys!♡

Skrivet 2011-10-10 kl. 21:52:52
URL: http://whitelightmoment.devote.se
lenzo<3 //

Åhh gud! Jag älskar mörkret också! så mysigt :) checka gärna in min blogg (och komentera om du vill :)

Skrivet 2011-10-11 kl. 14:24:46
URL: http://lenzo.blogg.se/
Nathalie //

Hösten är väldigt mysig faktiskt. Jag älskar att det blir mörkt så tidigt, att sitta framför elden och läsa brukar jag göra=)

Skrivet 2011-10-11 kl. 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0