höst

Jag älskar alla årstider har jag kommit fram till, men mest av allt vintrern. Jag älskar när det börjar bli becksvart ute och man typ måste gå med ficklampa haha nej men typ! I alla fall så var jag ute och gick här om dagen på en liten prommis (väldigt duktigt av mig, jag vet) och tog lite höst bilder!



Vilken mästerfotograf jag är... NOT! haha men även om mina bilder kanske inte var dom bästa så tror jag ni förstår vart jag vill komma. Hösten är jättefin! Man blir så glad när man ser färger överallt. Men snart kommer snön och då kan man åka skidor och snowboard, aaahh jag längtar!


Emelie //

Äntligen någon annan som tycker att Vintern är mysigast :)

Skrivet 2011-10-27 kl. 19:16:38
Elin //

Jag har en fråga.har chloe blogg iså fall vad heter den???tacksam för svar<3

Skrivet 2011-10-28 kl. 07:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0