flygplan

Heeej bloggisen!
Nu sitter jag hos Ammi med Paula och chilla gaaaalet. Jag sov hos Ammi från igår till idag, så jag gick inte på idol menjag hörde att Lini åkte ut och jag blev asglad över det haha. Hela kvällen igår och hel morgonen och vi hållt på att ''flyga flygpan'' ni vetsom man alltid gjorde när man var liten haha. Jag och Paula blev riktigt bra på det till slut och vi kunde till ch med göra det utan händer! Slå det om ni kan! Åhh nu är jättemånga av mina kompisar i New York, lyyyyckostar!
haha jag älskar er! visst var det fint?

Agnes //

Min kompis åkte också till ny i morse, AVUNDSJUK!!! xD

Skrivet 2011-10-29 kl. 14:45:04
julez //

are you gonna blogg from america,if so post some photos or videos

Why are you saying you have very many friends in america, we know its not true.(maybe google translated it wrong:)

ps. were in new york are you going id like to see you perform ds.

Skrivet 2011-10-29 kl. 16:28:19
jack //

she just wants us to like her.

Thats why she's lying.

Skrivet 2011-10-29 kl. 16:30:52
Linn //

Läs min blogg! har precis börjat men ändå ! <3

Skrivet 2011-10-29 kl. 16:37:58
URL: http://misslinn.myshowroom.se
Jenny //

Är inte Paula och Ammi, Andous kompisar?

Skrivet 2011-10-29 kl. 17:18:39
TILL JULE OCH JACK //

Dont translate it! It sucks! She said a lot of her FRIENDS are going to NY not that she is!

Skrivet 2011-10-29 kl. 17:24:41
Maria //

Jenny, vadå Andous kompisar?

Är inte Chloé också Andous kompis?

Ammi och Paula är Zaras kompisar också!

Är inte Rebecca Jansson Shenies kompis?

Hoppas du fattar vart jag vill komma, alla kan väl ha samma kompisar?

Eller får ingen vara kompis med dina kompisar?

Skrivet 2011-10-30 kl. 09:12:09
Nicole //

Älskar när du gör videoinlägg!

Gör fler! :P

Kram

Skrivet 2011-10-30 kl. 13:00:31
URL: http://www.nicoola.devote.se
towe :) //

heej :) kan inte du lägga ut en video när du sjunger? <3

Skrivet 2012-04-23 kl. 17:42:28
URL: http://matildatowe.blogg.se/
Hanna Galijasevic //

Hejj! Jag gillar dig verkligen och tycker du sjunger jätte bra, men... era akrobatiska konster va roliga,.... jag skrattade verkligen ihjäll mig... hahahahahahahaha fortsätt lägga upp videos och bilder men mest videos plezzzzzzzzzzzz ;)))) Kram Hanna

Skrivet 2012-06-14 kl. 09:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0