a b c

Hej bloggisen!
Usch jag mår jättedåligt så nu sitter jag i soffan med datorn i knät och kollar på Bones i myskläder. CHILL. förut var alltid det mitt favorit program! I skolan hade vi matteprov idag... Det gick helt okeeej om jag ska vara ärlig. JÄTTEbra på A-delen men på B-delen fattade jag ingenting! Hoppas jag åtmistande får C. Vad tycker i om det nya betygssystemet? Jag tycker det är jätte bra. Jag menar C är ju som VG, och VG är ju bra! men om man ligger emellan VG och MVG så får man ett B, viket är bättre än VG ovh är samma sak som VG+ men eftersom + inte syns på slutbetygen så spelar det ingen roll. Nu har man B som betyg och jag tycker det blir mer exakt vilket är awesome! Dock så är det ju svårare att få A än att få MVG




Dagmara //

Ok :D

Skrivet 2011-10-13 kl. 16:29:41
wilma //

Jag tycker det är bra! Min lärare sa att vad som krävs mer för A en mvg är att man måste även kunna delta i diskutioner och inte bara göra ett bra resultat på provet vilket jag tycker är skitbra!

Kraaaam

Skrivet 2011-10-13 kl. 20:25:02
URL: http://wilmafridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0