Walla

Hej bloggisen! Jag mötte precis Paulinne vid Slussen! Och hörni, jag hade iiingen aning om att walla var ett ord, ett heligt ord till och med! Att det är "jag lovar eller svär på allt" typ. Och I'm sorry men nu har jag ju lärt mig det och det är ju bra! Man ska lära sig 5 nya saker varje dag, right? Jag har absolut inget emot arabiska! Vad har ni fått det ifrån? Jag älskar andra kulturer lika mycket som jag älskar Sverige och som någon sa: om det nu är ett heligt muslimskt ord, varför går ALLA (även dom som inte ens är muslimer) runt och säger ordet i varenda mening? Men, men. Jag har i alla fall inget emot andra kulturer, språk eller religioner. Om du är snäll mot mig så är jag snäll mot dig, vart du en kommer ifrån- simple as that!


Johanna //

Heej på dejj!



Såg en video på dejj när du sjöng nu 2011, OMG har inte hört dej sen talang! Du var verkligen awesome då. Seriöst, fortsätt med det du gör.

btw, gullig blogg :)



Ha det bäst!



/Johanna

Skrivet 2011-11-29 kl. 19:06:04
URL: http://meuandmylife.blogg.se/
Clairy ;) //

Victoria's Secret fashion show idag! :OOOO OMG! fast den är 4 på natten i sverige typ... MEN ÄNDÅ! Shit vad jag har lääängtat!

Skrivet 2011-11-29 kl. 20:45:16
Nabil //

Alla som använder ordet walla i sitt vardagliga språk är töntar! :)



/Nabil

Skrivet 2011-12-16 kl. 13:50:14
URL: http://festhosnabil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0