Victoria's secret

Igår kväll hade jag ingenting att göra så då gick jag in på VS hemsida och la till typ 20 saker i min shopping bag. Mest gillar jag grejerna från PINK. Jag tror man kan säga att det är typ som H&M och Divided. Alltså att PINK linjen är mer för ungdommar och är lita 'gulligare' Men mina saker är ju sparade så nu ska jag bara fråga pappa jättesnällt om han kan beställa det när han kommer hem från jobbet idag (haha ja han är på jobbet för han håller på med en speciell sak den här veckan)... Kanske som en födelsedagsperesent? Man kan ju alltid hoppas, right. Fast jag ska nog ge bort några trosor eller likande till mina kompisar om jag beställer därifrån! 


PS. snart är det ju deras årliga fashion show!! WIIIII, fast egentligen blir jag bara deppig när jag kollar på modellerna.. dom är ju bara för snygga! vill fan också se ut så...
 


Anonym //

Är storleken på VS likadan som typ på hm? Asså i bh o kläderna?:] ps:underbar blogg!!

Skrivet 2011-11-26 kl. 14:31:50
Anonym //

Du gillar väl Beyonce? Har du hört - I was here med Beyonce, såååå grymmmmmt bra!!! http://www.youtube.com/watch?v=rLLzkLO8Sh4 älskar denna videon från hennes koncert när hon sjunger den!

Ps. braaa blogg :)

Skrivet 2011-11-26 kl. 14:50:30
Edith //

Jag vill inte heller bråka :) Tycker bara att det är fel att du som är så ung och som dessutom är en förebild för många unga (och ännu yngre) tjejer och killar lägger upp bilder på "märkescigaretter" och så vidare. Visst, de finns redan på internet, men jag reagerade starkt på att du lägger upp dem på din blogg som om det skulle vara något bra eller coolt med dem.



Och om vi ska dra det lite längre: Rasism finns överallt, både ute i världen och på internet, men skulle inte du reagera om Stadsministern eller Kronprinsessan Victoria plötsligt la upp rasistiska bilder eller uttalade sig rasistiskt?



Nu går det inte att jämföra ett sådant scenario med det här, men jag vill bara påpeka att man inte kan använda "det finns redan så vad gör det om jag..."

Skrivet 2011-11-26 kl. 14:53:12
URL: http://dith.blogg.se/
N I K O N P H O T O O ' //

fin blogg! ;)

titta gärna in på våran nya blogg om du har lust!

kram!

/ bella lovisa lilli jennifer

Skrivet 2011-11-26 kl. 15:10:31
URL: http://nikonphotoo.blogg.se/
Anonym //

när är fashonshowen ? :)

Skrivet 2011-11-26 kl. 16:15:09
Emelie //

Vad är frakten när man beställer därifrån? :)

Skrivet 2011-11-26 kl. 16:18:58
Naomi //

Var kan man se showen? :)

Skrivet 2011-11-26 kl. 19:38:10
Anonym //

Vissa i bilder vad du vill beställa :)

Skrivet 2011-11-26 kl. 23:05:58
shiralee //

vet du något om hur mycket frakten kostar? och yoga shortsen är supersnygga men har du någon aning om hur långa dom är? svårt att se på hemsidan tycker jag, och topparna som dom har på sig på bilden med yogashortsen, vet du om dom är som vanliga toppar eller typ träningstoppar? eller är det bara till för "platta" tjejer.

Skrivet 2011-11-28 kl. 10:07:40
URL: http://shiraleemcgowan.blogg.se/
shiraee //

hej, igen! tänkte fråga dig ifall du vet hur man kan beställa till sverige! på hemsidan verkar det bara som om man kan beställa inom USA... väldigt tacksam för svar!

Skrivet 2011-11-28 kl. 23:25:09
shiralee //

hej igen! hur kan man beställa hem till sverige från VS? när jag skulle bli medlem var det precis som att man va tvungen att bo i USA för att kunna beställa! :( tacksam för svar! kram

Skrivet 2011-11-28 kl. 23:26:15
URL: http://shiraleemcgowan.blogg.se/
Johanna //

Zara...kom igen, tror du verkligen att modellerna iVictoria's secret är friska, dom har säkert anorexi nervosa och bulimi nervosa de flesta av dom. Du är fin som du är, precis som alla andra!



Och du är faktiskt jättesöt, ärligt, jag är förvånad över att du inte har en massa killar flockandes runt dej! Den som hade ditt utséende kan vara lycklig :)

Skrivet 2011-11-29 kl. 19:37:06
URL: http://meuandmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0