angående frågorna

Jag tänkte bara säga en sak. Jag är verkligen inte sur eller något! Men jag tänker inte svara på frågor som hur ofta dricker du alkohol? är du oskuld? Vilken bh-storlek har du? vad är det längsta du har gått med en kille? osv osv för jag anser att dom frågorna är alldeles för personliga. Skulle ni ärligt talat vilja att någon främmande människa (Jag vet ju inte ens hur ni ser ut, kön, hur gamla ni är etc) frågade er dom frågorna?

Men därimot fick jag en fråga på bloggisen från en tjej som undrade vilken storlek jag hade på Victoria's secret underkläder för hon skulle beställa lite grejer från deras hemsida. Då gick jag in på hennes blogg, för hon hade länkat den som namn ni vet, och svarat på hennes fråga eftersom jag ville hjälpa henne. Men hur långt jag har gått med en kille har inte ni med saken att göra. Jag fattar att man är nyfiken men jag tänkte bara säga det här och nu att jag svarar inte på sådana frågor. Det är något jag pratar med mina kompisar om.

MEN TACK FÖR ALLA FRÅGOR! NI ÄR BÄST! ♥





Bilderna tagna från We♥It.com


Anonym //

jag tycker oxå att dom här frågor är för personliga!

Skrivet 2011-11-25 kl. 17:57:13
emelie //

men på victoria secrets har dom likadana storlekar som på hm typ? undrar bara för jag har ingen blogg som du skulle kunna skriva en kommentar till..

Skrivet 2011-11-25 kl. 18:40:04
felicia //

Vad önskar du dig i julklapp? :)

Skrivet 2011-11-25 kl. 19:39:52
Johanna //

haha, jag skrev några frågor men inget sånt. läste vissa andra kommentarer och frågor och vad folk är nyfikna är ju helt sick!

Skrivet 2011-11-25 kl. 19:57:10
Anonym //

kan inte du göra mera videoinlägg ! :D

Skrivet 2011-11-25 kl. 20:36:53
Edith //

Eeeh wtf är det där för bilder??? "Reklam" för cigaretter och alkohol på en unges blogg??? Varför?

Skrivet 2011-11-25 kl. 22:06:56
URL: http://dith.blogg.se/
Emelie //

hej goding! jag har också den frågan, hur är storlekarna på Victoria Secret's bharna jämfört med dom svenska storlekarna? vore jättesnällt om du kunde svara på det om du vet! kram:)

Skrivet 2011-11-26 kl. 23:12:45
URL: http://peaceandlovee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0