äntligen hemma!

Idag har vi bara haft dans och sedan jobbat med ett musikprojekt i skolan. Mycket trevligt. Jag har hängt runt med 98 killarna mest hela dagen haha, fan vilka sköna killar! Jag kom hem för inte alls länge sen för jag var kvar i skolan jättelänge, även om jag slutade tidigt...

Imorgon ska jag träffa Ammi och Paula på en fika. Chloé kan tyvärr inte joina för hon är säkert jättetrött efter London och så skulle hon ha läxhjälp tror jag. Det är jätteskönt med läxhjälp, det är supermånga jag känner som har det. Det handlar inte om att man är efterbliven och inte fattar något, utan om man tar sina studier på allvar så är det skönt med någon som hjälper till och ser till att allt blir gjort! så man får braa betyyyg. Jag har en kille som brukar hjälpa mig med spanskan och jag var en av dom få som fick högsta grad på utvärderingspappret i spanska, det ni!men jajaa I just miss ma girls very mucho! ♥


Anonym //

läxhjälp? innebär det att man frågar någon som man känner eller får man typ betala för det? :)

Skrivet 2011-11-14 kl. 19:51:56
Anonym //

Hej Zara!

Jag är en tjej som är ett år yngre än dig, dvs en 98:a!

Jag funderar på att byta skola till en sån skola som dig fast med inriktningen dans istället.

Du har ju skrivit att du funderar på att byta skola. Då undrar jag varför?

Och vad finns det för för-och nackdelar med att gå på en sådan skola ?

Skulle bli jätteglad om du svarade på frågan , blir nog lättare att ta ett beslut då.

Tack i förväg! :)

Skrivet 2011-11-14 kl. 20:20:33
Ida //

Jag kanske också ska skaffa läxhjälp. Men är det genom skolan eller efter skolan? Är det skola som fixar det eller inte? Det hade varit otroligt snällt av dig om du svarade på detta, det hade hjälp mig så mycket vad jag ska göra. Hoppas du förstår. Tack så mycket! <3

Skrivet 2011-11-14 kl. 20:50:23
nellie //

våran läxhjälp är gratis som man får från skolan, kostar er något? :)

Skrivet 2011-11-15 kl. 16:42:32
Sara //

Hej Zara!

Jag är inte sådär jättebra på spanskan och funderar på att skaffa läxhjälp men vet inte riktigt var man kan få tag på en seriös bra lärare.. Var hittade du din lärare eller vet du något bra sätt? :) (förstår att man har en privatlärare och betalar den privat också)! :)



Tacksam för svar :)



Kram Sara

Skrivet 2011-11-15 kl. 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0