svar på två frågor

Jag kanske också ska skaffa läxhjälp. Men är det genom skolan eller efter skolan? Är det skola som fixar det eller inte? Det hade varit otroligt snällt av dig om du svarade på detta, det hade hjälp mig så mycket vad jag ska göra. Hoppas du förstår. Tack så mycket! <3


Svar:
Mjaa alltså jag och mina kompisar har personer som kommer hem till en och hjälper än hemma. Det finns säkert hjälp från skolan men jag tror det är vanligast privat.


Hej Zara! Jag är en tjej som är ett år yngre än dig, dvs en 98:a!
Jag funderar på att byta skola till en sån skola som dig fast med inriktningen dans istället. Du har ju skrivit att du funderar på att byta skola. Då undrar jag varför? Och vad finns det för för-och nackdelar med att gå på en sådan skola ? Skulle bli jätteglad om du svarade på frågan , blir nog lättare att ta ett beslut då. Tack i förväg! :)

Svar: Hej! Vilken skola ska du byta till? Jag förstår inte riktigt vad du menar när du säger att du ska byta till en sådan skola jag går på fast med dans, eftersom att jag gör typ inget annat än att dansa. Jag går på en dansskola, eliiiiit haha. Jag går faktiskt på Sveriges bästa balettskola! Kunglinga svenska balettskolan för er som inte visste det! Det är en yrkesförberedande skola vilket innebär att man satsar stenhårt på baletten. ca 25 timmar dans i veckan. Det är ett skäl till varför jag inte vill gå kvar, för att jag vill inte bli balettdansös. Jag vill bli artist ya know, och då känns det väääldigt onödigt att slita och slita (för det är otroligt mycke man måste offra) för ingenting. Därimot om det är dansare man vill bli är skolan HELT PERFEKT!! Den är bra i både dans och teori. Jag ska förhoppningsvis byta till Kulturama där jag har inriktning sång, dans och teater.
Hoppas jag svarade bra!


Amanda //

Tack för ditt svar ( på fråga nr 2 )

vilken skola jag tänker välja är inte riktigt bestämt. Finns inte så många för högstadieelever här jag bor (Skåne).

Skulle ju varit underbart att gå på din skola eftersom den då är väldigt seriös. :)

Skrivet 2011-11-14 kl. 21:45:13
Bella //

skolhjälpen heter school academy

Skrivet 2011-11-15 kl. 07:08:36
my //

Dimitri som vann truetalent är musiklärare på kulturama. Den skolan verkar vara jättebra om du ska satsa på sång så ska du nog välja den skolan

Kram från my

Skrivet 2011-11-15 kl. 16:02:21
Amanda //

Kan du inte he in nån video då du dansar, sjunger eller nånting oftare?

Kan du nånting mer än ballet? Skulle vara kul om du svarade :)

Skrivet 2011-11-15 kl. 17:34:00
ella //

på våran skola så har vi på onsdagar i ett rum kl 2 - 5 så kan man komma ditt om man vill komma

Skrivet 2011-11-15 kl. 17:56:02
Matilda :) //

min kusin går på kulturama och den skolan är superbra säger han ! ;)

Skrivet 2011-11-16 kl. 12:56:47
emma //

jag går på kuuuuultis, som vi kallar det,!

Skrivet 2011-11-16 kl. 17:20:51
emma //

jag går på kuuuuultis, som vi kallar det,!

Skrivet 2011-11-16 kl. 17:20:51
Louise //

Heeej! jag är en tjej som är 11 år och jag vill bli sångerska! Det är det ända jag vill! Men jag har ett prublem. Jag vet inte hur jag ska bli de. Om du förstår vad jag menar. Har du några tips om nån stans där man kanske kan anmäla sig till eller nåt? Jättemånga tycker att jag sjunger bra. Och jag har lagt upp en video på youtube när jag sjunger "the climb" Är det ett bra sätt? Jag vill jätte-gärna ha ett svar på detta! Kram :)

Skrivet 2011-11-16 kl. 18:26:22
URL: http://louisanlollo.blogg.se/
julia //

börja i enskedeskola :D

Skrivet 2011-11-16 kl. 19:18:19
Anonym //

hj på dej! har några små frågor!

är du oskuld?

har du nånsin rökt?

dricker du ofta alkohol?

är det fel med knark?

åldersgräns för nån du skulle ha sex me?

Skrivet 2011-11-19 kl. 18:31:34
Anonym //

Men varför söker du inte till af? Det är ju där alla stjärnor har gått, har jag hört! Molly och Olle i idol har gått där och massa andra!

Skrivet 2011-11-20 kl. 18:42:14
Anonym //

Tja!

Hur gör man en riktigt grym header? <3

Skrivet 2011-11-25 kl. 16:02:05
Matilda //

hej hur gammal är du???????????????????????????

13 14 15 16 17 18 19 hur gammal??????????

Skrivet 2012-02-21 kl. 22:48:49
elis westerlund //

hejj

zara hur kan jag bli kän inom musiken och är du känd i dag. Hur fick du kontakt med bagge och dem och hur är det att vara känd och skriver du många atografer svara nu snälla <3<3<3<3 <3

Skrivet 2012-03-23 kl. 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0