sommar

Hej bloggisen!
Nu ligger jag i den nya soffan som mamma har köpt idag. Det måste ju vara hennes hobby, att shoppa möbler. För hon har beställt hur mycket som helst. Allt kommer hem till oss ikväll med en sån där leverans-bil. Jaja här ligger jag i alla fall och lyssnar på massa gamla låtar och får värsta nostalalgiska kännslan! Myyzz. Jag kommer ihåg när man spelade alla dom här låtarna på mobilen i skolkorridoren och kände sig as tuff, eller när man satt med kompisar på sommarlovet och lyssnade på Sommar, ni vet ''det är sommar och grabbarna glider hänger runt i parken och smuttar på en cider, solbrännan svider men ingen lider lalalaa'' någon sånt haha.

Åhhhh neeej nu vill jag ha svensk sommar tillbaka! Är det inte det bästa som finns? Svensk sommar. Kärlek på riktigt! Sena kvällar med som bästa, utefester, grillchill och när vi åker ned till Båstad eller Sandhamn! Nej nu blir jag helt deppig. Jag älskar ju vinter också.. men man måste ju erkänna att man saknar sommaren.





evelina //

söt du e zara

Skrivet 2011-11-12 kl. 18:03:11
URL: http://evelinich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0