Real fucking love

Jag vill bara säga att jag älskar mina kompisar! Och jag älskar min klass, om det inte vore för er skulle jag nog aldrig gå till skolan.. Jag älskar er så mycket och alla sjuka saker vi gör! Jag älskar ICE, jag älskar alla underbara människor jag fått lära känna under sommaren och jag är bara jättelyyycklig! Tack för ni gör mitt liv till det bästa ni är alla värda sjukt mycket! 

♥  ♥  ♥




Melinda //

Vad är ICE? Kram

Skrivet 2011-11-22 kl. 07:27:37
amanda //

hellu Zara!

Du har ju pratat lite om och byta skola och så och jag har väl samma tankar. Undrar om du har tips på bra skolor som du själv skulle kunna tänka dig att testa osv. Det är ju liksom bra att höra mer personliga åsikter och erfarenheter och så. Tack för fab blogg!

x amanda

Skrivet 2011-11-22 kl. 17:37:36
URL: http://[email protected]
Rama //

Tjena Zara!

Snygg blogg :D Har frågestund i min blogg just nu, skulle bli glad om du/ni ställde några frågor! :)

Tack så jättemycket om ni gör de <3

Skrivet 2011-11-22 kl. 19:42:25
URL: http://ramaas.blogg.se/
hanna //

hej jag undrar vad man kan köpa hunter och vad du köpte dina

Skrivet 2011-11-22 kl. 20:07:38
Cajsa //

Går du på en musik skola? eller en "vanlig" hahah!

Siitter nu och lyssnar på alla klipp på dig på you tube:)

Skrivet 2011-11-22 kl. 22:40:06
URL: http://meecajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0