nästan helt frisk!

Idag kom jag upp ur sängen ganska tidigt! Klockan var kanske runt 10 eller något sånt. Annars brukar jag ju ligga kvar till 13.30 eller något sådant haha. Nu mår jag mycket bättre och eftersom det är så fint väder så satte jag på mig kläder som man kan visas offentligt i (för jag har bara gått runt i pyjamas hehe) och gick ut på en prommis all by my self.

Men det var jätteskööönt! Och jag försökte gå på dom ställerna där man får sol i ansiktet för då känner man sig så jävla snygg haha, någon som fattar vad jag menar? Det känns som man har värsta spotlighten i ansiktet sen när det kommer förbi folk så kör man den här: Work it, work it girl ah yeah! Work it like a supermodel Haha.


Anonym //

du är så söt

Skrivet 2011-11-26 kl. 15:16:37
ebbis //

HHAAHAH jag håller med dig!!!! Man troor typ det blir så fint när man kisar med ögonen! Om du fattar hahah

Skrivet 2011-11-26 kl. 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0