A serbian film

Jag måste bara berätta om en helt sjukt film, heeeeelt sjuk. Den heter A serbian film och tar lätt första platsen av äckligaste filmen enligt mig. Den handlas om Milos som är föredetta porrstjärna. En dag får han ett erbjudande om att göra en till film och om han gör det så kommer han och hans familj bli ekonomiskt oberoende. Han tackar ja och tänker att det här är det sista han gör i hans karriär och sen får den vara slut men det är mer en hans karriär som tar slut.

Filmen är total förbjuden i många länder och på den nerklippta veriosionen har dom tagigt bort dom värsta delarna. Jag och Paula såg på den oklippta och jag kan ju bara säga att man skrattar åt filmer som The human centipeed efter man har sett den här. Jag mådde bara dåligt....



VILKEN ÄR DEN ÄCKLIGASTE FILM NI HAR SETT?


ida :D //

designen vart jätte bra! :D

Skrivet 2011-11-03 kl. 19:57:28
URL: http://poncy.blogg.se/
Anonym //

ucsh jag önska att jag inte såg den, ångrar mig sjukt mycket att jag såg den.

Skrivet 2011-11-03 kl. 20:35:05
Eva //

Hej Sara, jag hittade din sida för att Laila skrev om dig på sin blogg idag. Jag tycker att du ska plocka bort den här hemska trailern från din blogg, du verkar ha många väldigt unga läsare som vara sig ska se trailern eller hela denna i högsta grad barnförbjudna film. Och du är väl bara 13 år, alltså får du inte heller se den. Vad säger dina föräldrar om att ni tittar på sånt här?

Ta hand om dig och dina fans!



Vänliga hälsningar från en mamma till två flickor

Skrivet 2011-11-03 kl. 23:59:39
Clara //

Jag kollade inte på trailern. Jag kollar inte på trailern. Jag tänker aldrig kolla på trailern. Seriöst Zara?!? Är du KNÄPP?? Man lägger inte ut sånt här på sin blogg!! De senaste mpnaderna har jag BARA sett din omogna sida via denna bloggen. Jag kommer kanske sluta läsa av anledningen att jag e rädd att du postar snusk filmer?!?!? Du bör tänka mer på publicering på nätet. Det är så dina fans kommer att ta reda på saker om dig; via INTERNET. Asså fattar du grejen?? Man lägger inte ut sånt här!! särskilt inte om man vill bli världsartist!! Tänk på alla skvallertidningar, de kan förvandla dig till VAD DE VILL. En omogen tonåring som länkar till **** filmer?! Jag vill själv bli världsartist så jag vet, tro mig! Detta är inget bra sätt... Sluta upp direkt och berätta nåt interessant. Du får gärna svara på denna kommentaren, är himla nyfiken om du har nåt att säga nu. /Clara 12 år

Skrivet 2011-11-04 kl. 00:32:18
Anonym //

Varför kan man inte lägga ut sånt här? Måste du censurera ordet PORRRRRRR eller? Om du inte ens har kollat på trailern så kan du ju inte säga något?! Dom visar ingenting i trailern så käften ditt jävla damp-barn. Väx upp p12

Skrivet 2011-11-04 kl. 00:56:39
Olivia Nilsson //

Jag tycker det är bra av zara att recensera sina filmer som hon ser, då får ni väl avgöra själva om ni vill kolla på trailern eller inte, jag tycker bara det är kul!!;)

Skrivet 2011-11-04 kl. 01:36:51
URL: http://Oliviajohanna.devote.se
tilda //

Skrivet 2011-11-04 kl. 03:32:52
Tilda //

The human centipeed är i toppen på min lista över äckligaste...

Skrivet 2011-11-04 kl. 03:33:34
URL: http://tildassjogren.blogg.se/
LK / Lovisa o Lovisa //

Designen blev jättesöt Zara!

Skrivet 2011-11-04 kl. 08:59:44
URL: http://typisktloviisa.blogg.se/
Clara //

Till dig som svarade: Gud vad feg du är som inte ens skriver ditt namn. LOL XD Du säger vad du tycker ANONYMT!! asså det är så töntigt så det är nt sant… VÄX UPP SJÄLV & håll käften själv om du ändå inte står för vad du säger. Posta inte anonymt, det är bara idioter som gör XD

Skrivet 2011-11-04 kl. 13:22:56
Anonym //

Vad är det som gör dig till mindre anonym idjuuuut? Du kanske inte ens heter clara? P12 gå och kolla på porr// anonym

Skrivet 2011-11-04 kl. 13:35:53
Clara //

JAG SÄGER MITT NAMN!! OCH DÅ ÄR MAN LIKSOM INTE ANONYM?! fast det kanske inte ni fattat ännu ^^. ni kommer förressten ångra allt ni säger :D

visst fattar jag att ni ser upp till zara för att hon ska bli "större än elvis" XD

Skrivet 2011-11-04 kl. 13:58:18
Teo //

Det visas ju inte mycket i trailern,(det kan alla vara glada för). Fattar inte varför ni klagar?

Skrivet 2011-11-04 kl. 13:59:22
Anonym //

Bara väx upp Clara håller med Teo, sluta klaga du har ju för fan inte ens sett den så stäng din fula mun

Skrivet 2011-11-04 kl. 14:07:16
Emyla //

Men du Clara. Jag fattar inte vad ditt "problem" är.. Det äe ju ens eget val om man kollar elr inte. Vizzt kanske inte är det smartaste att lägga ut men det är hennes liv, right?

Skrivet 2011-11-04 kl. 17:26:42
URL: http://emyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0