whaaduup?`;)

jag har fått några kommentarer som undrade om oprationerna, och första gången var när jag fick ett brosk i ljumsken så då tog dom bort det, sen var det halsen tror jag... om inte foten var innan.. jaja jag opererade bort halsmandlarna ;) och i foten hade jag typ ihop trasslade blodkärl. jaaaaaa det var väl det! jag kan berätta om nära döden sakerna en annan gång för det är rätt invecklat ^^ och jaaaa jag har konsentrations svårigeheter HARDCORE! det är inget man VILL ha! det är inte så jättekul om man säger så,  men jag ska typ och snacka med någon brud på onsdag om de med min kära familj! just nu bakar mamma och hanna cupcakes.. fan vad tråkigt -.- så jag sitter här och chillar vid datorn :D mer uppdate senare!!


tråkiga att baka men roliga att äta ^^

evelina //

jag har typ de me :) koncentrationons störningar :s asså ibland är de jättelätt. ibland typ barra störrande... hihi

Skrivet 2011-05-19 kl. 19:31:07
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com
Johanna ♥ //

Det är väll rätt kul, haha..

Jag är rätt trög men ändå, tycker om att flumma och så.. Eller ah, kanske inte är samma sak xd ♥ Fin blogg föreesten !

Skrivet 2011-05-19 kl. 19:41:27
URL: http://johannaforalltid.blogg.se/
zara!<3 //

ja men att vara flummig och ha problem med konsentrationen är inte samma sak ;) tack så mycket!<3

Skrivet 2011-05-19 kl. 19:47:12
hhoohohoh //

tråkigt? kuul att baka cupcakes juuu! :D

Skrivet 2011-05-19 kl. 20:18:44
Alice //

Oj, stackars dig Zara. Jag trodde ärligt talat inte att det var så farligt. Men asså, är det som om du inte kan kontrollera dig lika mycket och har svårt att sitta still eller är det mer så att du inte kan koncentrera dig på prov och sådant. Asså att du typ får ont i huvudet och inte kan tänka?



Berätta gärna! Det skulle vara kul att veta! :) <3

Skrivet 2011-05-19 kl. 20:28:40
jess //

Det har jag med!

har fått göra någon test för att

jag inte konsentrerar mig bra,

men de var ingen typ adhd utredning sak,

om du fattar:]<3

Skrivet 2011-05-19 kl. 21:28:06
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
jess //

Det har jag med!

har fått göra någon test för att

jag inte konsentrerar mig bra,

men de var ingen typ adhd utredning sak,

om du fattar:]<3

Skrivet 2011-05-19 kl. 21:28:18
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Engla //

Hahah grymt kul:P är Hanna bra på att baka? för annars är det ju inte så gått att smaka efteråt:)

Skrivet 2011-05-20 kl. 07:50:18
URL: http://designannie.blogspot.com
Anonym //

SNÄLLA kan du lyssna på Maddi Jane på youtube?!:)Det kom ut en ny video igår(rolling in the deep)Hon har en helt underbar röst!!;)Kolla alla hennes covers,jag LOVAR det är värt det!!:) Snälla gör det och säg vad du tycker på bloggen:)Då är du jätte snäll!!:)<3<3

Skrivet 2011-05-20 kl. 17:33:14
Alice //

Maddie Jane är bra men Zara Larsson är mycket mycket bättre! :) <3

Skrivet 2011-05-20 kl. 21:24:25
Anonym //

Svar till Alice:Jag tycker det är svårt att säga vem som är bäst för dom sjunger helt olika låtar dom är två helt olika personer med helt olika röster så jag tycker inte man kan jämföra två sångare på det sättet;)Dessutom har jag inte hört så mkt av Zara på ett tag:);)

Skrivet 2011-05-21 kl. 08:08:48
jess //

känner igen problemet,

har samma, har gjort någon

slags test elr ngt,

inte adhd sak! men jag

hjar jätte svårt med konsentrationen!

de är inte kul somsagt, inget man

vill ha!!!

Skrivet 2011-05-21 kl. 12:41:34
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Bella //

Ja kolla på maddi jane, hon finns också på spotify! Hon är grymt duktig!!! <3

Skrivet 2011-05-21 kl. 14:37:24
Ellen //

Hej! Lyssnade på hon Maddi Jane hon var väldigt duktig men du är bättre.



Det måste vara jobbigt det där med koncentrationen hoppas det blir bättre jag kan inte säga att jag vet hur det är, den ända likheten är att jag har tagit bort halsmandlarna ;P.



//Stort fan

Skrivet 2011-06-03 kl. 21:41:52
URL: http://ellemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0