nemen titta vad fint väder vi har i stockholm.... eller inte -.- usch usch usch!! jag har inget att göra nu så jag sitter och kollar på pappret från kyrkan, konfermationssaken :) den får alla 97or. någon som är äldre än mig som läser min blogg och har gått på konfa? hur var de? vad ska man välja? vilket läger? haha ingen aning själv så ni får gärna kommentera! :D

sådana här regniga dagar längtar man bara tillbaka...




















haha omg! den vänstra är albin (han har ju badmyxor som
skyddar mot solen) ^^ jag har sololja, inte svett ;)



THAILAND 2010/2011 ♥


Frida //

Vem är din bästa kompis? :-)

Skrivet 2011-05-17 kl. 16:30:30
Anonym //

OMMMGGGG FINASTE ZARA! ÅÅHHH<333

åh älskar dej<3

du är så himla fin åhåhåhåhåh<3333

LOVEYOU!

Skrivet 2011-05-17 kl. 16:55:53
casse //

jag konfirmerade mig i helgen, och i den grupp som jag gick i så var det så att vi hade träff en gång varannan vecka. Vi hade även 2 eller 3 läger. Jag ångrar verkligen inte att jag börja, för det var så sjukt roligt om man tänker efter, eller det är inte roligt om man bara gör som man måste utan lite måste men väl få busa, haha;) nemen tycker verkliegn att du ska göra det, du kommer känna dig sjukt nörjd när du står där i kyran:)

Skrivet 2011-05-17 kl. 17:07:25
Anna //

Zara Larsson!!!! :O :O

OMG vad snygg kropp du har!

Jag vill också vara så smal! :O :O

Fan vad avundsjuk jag är!!! D; D; D; Vad fuskigt!

Ni som är så smala, hur fan bär ni er åt? Äter ni typ nothing?

Okej, Zara,du tränar balett varje dag... men jag tränar också jättemycket!

Och du säger att du älskar godis, men du blir ju ändå inte tjock!! :O

Höööhhhhööööö!! Vad fusktigt D;



Zara, kan inte du typ göra en lista eller ta kort på varje sak du äter på en dag? Alltså T.ex: Frukost: 2 mackor, Lunch: Två potioner potatismos och köttbullar osv......



Heheh, en liten pinsam sak som jag också vill tillägga, psstt.. Du har perfekta bröst! De är rättså små, jag tycker att mina är för stora!



Och du är precis lagom lång! Du är rättså kort, jag tycker att jag är för lång!



Och du har säkert hört detta jättemånga gånger, men du ser perfekt ut i ansiktet och du har perfekt hår!! :) <3



Så, tack för moi! ;)

Skrivet 2011-05-17 kl. 20:39:45
fredrika //

GÖR DET. det var bland det roligaste jag gjort. gör det.

Skrivet 2011-05-18 kl. 07:44:44
URL: http://jevrells.blogg.se/
Anonym //

hi, zara! :)

your photos are so good. and you are the best young singer.

do you have a twitter?

your fans from russia,

love u too much

xxx

Skrivet 2011-05-19 kl. 13:50:21
URL: http://vkontakte.ru/id57160619
:D //

har du din lilla syster på bild? har du varit i tailand det har jag i love tailand ;)från:D

Skrivet 2011-05-19 kl. 19:44:34
Anonym //

Vad smal du är! <3 SNälla Zara, kan inte du göra en video där du typ går ner i splitt, gör handvolt(om du kan) o.s.v?? ;)

Skrivet 2011-05-21 kl. 18:10:42
Pat //

OMG!!!

You visited Thailand!?

I Lives in That country!

Soo Where on Thailand did you visit!?

Come here again! I want to met you , Zara!

♥♥♥

Skrivet 2011-06-13 kl. 12:52:38
Ida:P //

Hellt sjukt vad lika på bilden längst där ner vilken är den andra?



//Ida

Skrivet 2011-06-20 kl. 12:00:43
Johanna //

nai yang beach eller? :)

Skrivet 2011-06-24 kl. 09:39:55
ebba //

jag var också i thailand då :)

vart var ni någonstans? :)

och ska du dit snart igen? Svara vettja!!

Skrivet 2011-08-29 kl. 17:38:41
moa //

hej!

gud som jag har letat efter denna blogg.. :)

jättebra! har suttit och läst i en timma nu tror jag, :)

kram! :)

Skrivet 2011-09-30 kl. 19:32:25
URL: http://moaasamuelsson.blogg.se/
Sara Whitmore //

Så söta, roligt att se gamla bilder så här ;)

Skrivet 2013-01-12 kl. 16:46:42
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0