svar på frågor

Jag fick så många, såå bra frågor! jag kan inte svara på alla i dethär inlägget men ska försöka göra det i en del 2 och 3!

1. kan inte du göra sångvideos? älskar din röst verkligen!

svar: Tack så mycket! jovisst kan jag göra det någon gång :D


2. Festar du? Alltså ute med kompisar.

svar: Om du menar att festa är och vara ute med kompisar festar jag varje dag hahah ^^


3. Gillar du Twilight?

svar: Ja gud jaa!! jag älskar twilight men jag tycker inte robert pattison är snygg :/ i boken älskar jag Edward, men usch fy för han i filmen! haha i filmen är jag team Jacob! hah konstigt va? ;)


4. Gillar du Kristen Stewart?

svar: JA, jag tycker att hon är jätteduktig :D


5. Går du på samma skola som Tehilla Blad, som var med i sveriges skönaste familjer?

svar: Yes i do, hon går i 9an.


6. Har det hänt att tex din tandläkare eller frisör känner igen dig?

svar: Jag har gått till samma tandläkare sen jag började gå till tandläkaren :P han är typ ''min egen'' om ni fattar ;) sen så har det hänt att frisöre känt igen mig :D


7. hur många killar går det i din klass?

svar: 3... ja ganska saaaad :/


8. Är det många killar som vill ha dig för att du sjunger?

svar: ingen aniiing :P nästan ingen jag träffar påpekar sången faktiskt! jo kanske ''du är duktig'' eller nått sånt och då säger jag bara tack vad gulligt och så snackar vi om något annat haha ^^


9. Vad fick dig att söka till Talang ?

svar: Mimmi sandén som var med året innan ;)


10. hur går det med musik käriären?

svar: Jag förstår att ni läsare undrar de och ba ''men varför släpper hon ingen skiva, blah blah blah, MEN! det är såhär att det har gått sååå bra för mig i USA och jag är så tacksam för att Laila har hjälpt mig ocg UNIVERSAL i USA (ni vet världens största skivbolag? ;) ) är intresserade! det är ju helt awesome men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara allt men ungefär såhär: dom vill inte att jag ska bli en ''barnstjärna'' inte jag heller för den delen så vi väntar.


11. hur gammal är du?

svar: Jag är 13, ska fylla 14.


12. vad är roligst, sjunga eller dansa?

svar: Både och, men eftersom jag går i balettskolan är det ju det jag satsar på just nu. Men när jag blir stor vill jag sjunga LÄTT!!


13. Är du kär i någon?

svar: Nej inte just nu :)


14. Går du fortfarande på cheerleading?

svar: nej, det var jättekul men jag ville börja med tävlingsgruppen som tränar 4-5 dagar i veckan ovh det orkade jag inte. Och man vill ju inte gå i samma nybörjar grupp år efter år haha :P


15. Använder du Lätta eller Bregott?

svar: SÅ. LÄTT. VAL! bregott för f*cking liiifeee!! hahah


16. när går du och lägger dig på kvällen?

svar: runt 10 ungefär.


17. brukar du festa? Hur ofta?

svar: nej, men det händer :)


18. Låter din röst annorlunda i liksom ditt huvud, än i verkligheten när du hör dig själv i mick o så?

svar: Det är såhär! att rösten låtar i ens egna huvud än vad den egenligen gör, så är det för alla. Jag tycker att jag har mycket ''mognare röst'' i mitt huvud än vad jag egentligen har. oooohh vad irriterad jag blir för jag frågade Johan, killen jag brukar spela in låtar oss, exakt samma sak och han förklarade det så bra!! men jag kommer inte ihåg var han sa -.-


19. Vad är du beronde av?

svar: min mobil!!


20. Ifall du skulle beskriva dig själv, typ hur du e som person och så, hur skulle du beskriva dig då ?

svar: överaktiv, sprallig, föör pratglad, social och rolig, lätt att få kompisar :D


21. skulle du banga om ja ville bajsa i din hand?

svar: hahaha hej nalle, ne det skulle jag inte ;O


22. brukar du kolla på videoklipp på dig själv på youtube ?

svar: ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG!!


23. brukar folk fråga om en autograf när du är ute?

svar: ja! det händer faktiskt o´ch det är jättekul ^^


24. favorit märken?

svar: Abercrobie & Fitch, Juicy Couture, Ralph Lauren m.f :D


25. Saknar du någon just nu?

svar: ja...


26. Eftersom ni dansar så mycket i skolan,har ni ingen vanlig idrott då?

svar: nej det har vi inte, det behövs inte och blir för mycket ;) vi rör ju ändå på oss så mycket!!


27. Hur kommer det sig att du började på balettskolan?

svar: ska jag vara ärlig vet jag inte hahah! jag har ingen svar på det.. men jag var där på studiebesök på+ både AF och balettskolan och kände hur 'trevligare' det var på balettskoaln :D


28. har du vart tsm med william silvano?

svar: nej vem är det? haha ^^


29. GIllar du Sofijah?

svar: nejnejnej!!! ingen imot sofijah men jag hatar svensk rapp!!


30. spelar du typ några dataspel eller så?

svar: nej, men jag tänker köpa och lära mig Cod mw2 (call of duty modern warfare 3 ;) ) ovh bli prrroooo, schteek! haha


31. Har du någon gång provat att röka?

svar: ja.


32. Har du några tips på hur man blir vig?

svar: stretcha jättemycket! det är det ändå sättet! och var varm innan, då går det bättre, lycka till! :D


33. Are there any countries you would like to go to for a holiday in the future?

svar: ÙSAAAA!! hah love that country :D


34. hur många gånger har du strulat?

svar: hahahah men gud vad pinsamt jag vet inte ^^ tappat räkningen! haha


35. Vilken är den bästa bok du läst?

svar: ojojoj så många bra som jag har läst är det svårt att säga EN! men jag älskar harry potter ovh twilight!! ;D


36. är de svårare att få vänner sen du var med i talang?

svar: mjaa.. både ja och nej. Det finns säkert många som vill vara vän med mig bara för det. men man märker det så väl! ni aaanar inte! så det är ju synd men jag vet ju vilka vänner jag har och jag klarar mig bra med dom, för dom är så underbara och jag älskar dom av hela mitt hjärta!!!♥

37. Vad skulle du heta om du inte hette Zara?

svar: Ellen eller Elin haha :D fina namn! men jag tycker jag passar bra i Zara vad tycker ni?


38. Vad har du för läggning?

svar: Hetro ;)


39. har du någongån gjort något riktigt dumt?

svar: ja tyvärr.. många saker som jag ångrar väldigt mycket :(


40. skulle du kunna vara tillsammans med en tjej?

svar: Ja! om jag blev kär i henne såklart! jag har aldrig varit kär i en tjej men who knows. Jag tycker heller inte man ska dömma någon för läggningen men håll med mig om en sak! dom som är gay är ju oftast sååå söta och trevliga! det gillar vi haha ^^

TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA FRÅGOR!! SJÄLVKLART SKA JAG SVARA PÅ FLERA MEN DET HÄR VAR ALLT FÖR DENNA STUND HAH TACK IGEN NI ÄR BÄST!!!



Anonym //

hur gick det till när du provade att röka?



Skrivet 2011-05-01 kl. 20:36:25
Anonym //

Robert Pattinson är visst snygg!!!! ????? :O :O :O Han är så charmig! :D



Men iaf, smaken är som baken, men du tycker väl att han verkar snäll och är en bra skådespelare?



bajs för dig annars! ;)

Skrivet 2011-05-01 kl. 20:38:53
Elin //

Gillar du inte Robert Pattinson? :O Du, då vet du inte vem han är!!!

Han är värdens gulligaste kan jag tala om för dig! Och han är en grym skådepelare! Kolla trailern för Water for elephants!!!!!! :)

Skrivet 2011-05-01 kl. 20:40:47
Zara!<3 //

Haha Jag dämmer han inte som person utan tyckte bara han inte passar som Edward :D men i remenber me är han jättesöt! Fast han är fortfarande inte snygg hahah^^ fattar du? :P

Skrivet 2011-05-01 kl. 20:43:11
Anonym //

Hhh, jag fattar ;) Men jag tycker fortfarande att han passar som Edward! ;) Hahah :P <3

Skrivet 2011-05-01 kl. 21:18:26
Anonym //

lägg upp ett videoklipp när du sjunger :D du är sjukt brauuu!!!!!!!

Skrivet 2011-05-01 kl. 23:57:03
yuko namiki //

Innan den här kommentaren^^↓



Trevligt att träffas^^★

18 år gammal jag är japanska

PC youtube så jag blev förvånad att lyssna på dina låtar.

Det är för att jag ville vara bra på en låt.

Sen hittade jag din blogg.

Nu när datorn översättning, kan svenska vara felJag förstår inte japanska alls, så naturligtvis svenska.

Jag blev skrämd av den plötsliga

Det är vår japanska jordbävningen den 11 mars, dog tiotals miljoner människJag tror många länder i nyhetssändningor

Där jag bor skadades inte bara skakade

Min relation är fortfarande inte bra matcha gamla översittare.

Och huset är inte en bra situation

En konstig känsla när man hör den låten hårt.

Var imponerad

Jag vill prata meDetta är ett mycket avundsvärt

d dig någon gång. Jag är också en kvinnaJag vill rida samrådet、 förstås、Svenska folket kan känna ett varmt hjärta från den japanska.

Mycket svartsjuk、Jag ser fram emot för oss att de kommentarer jag skrev^^

Kontrollera din blogg i framtiden★



Jag är japanska men jag upplevde en hel del svårigheter

I want to take the consultation to meet youHow useless

Now schools are bad home situation andWritten in English.

But I'm 18 years old Japanese girl, if I could have your fans?

Men jag är 18 år gammal japansk tjej, om jag kunde ha dina fans?

Tyvärr, till hård läsa texten

Översatt i alla datorer^^



Skriv ett meddelande i japanska.

ザラ、youyubeであなたを見てファンになった★

とても感銘を受けた。私は18才スウェーデン語が分からないが

あなたと話をしてみたい★私は今家の状況も良くないし、

辛いことが沢山あった、youtubeであなたの歌を聴いた時

とても感銘を受けた。スウェーデンのこともっと知りたいし、

あなたのことも知りたい。私は日本人なのに日本で辛いことが

沢山あったから。できるなら、あなたと友達になって相談乗って欲しいなあ。

Tack^^



Skrivet 2011-05-02 kl. 10:10:58
lovisa //

Godmorogn:)

Skrivet 2011-05-02 kl. 10:33:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
lina //

Snälla lägg upp ett klipp när du sjunger. Det är fett irriterande när folk skriver typ "aah visst kan jag göra det" men sen kommer det aldrig :( Så nu får du hålla vad du sagt :)

Skrivet 2011-05-02 kl. 15:57:59
Olivia //

Hej! Du sjöng på Matfestivalen i Skövde något år, hihi :) och jag bor där , men då var jag inte ett så stort fan av dig :D du sjöng "här står jag" och du sjöng den låten typ såå bra! Jag kollade på youtube om någon hade lagt upp ett videoklipp från det, men det fanns inte :( kan inte du sjunga den igen, spela in det och lägga upp det här? :) skulle bli jättetacksam! :D <3

Ps: du är såå himla duktig! :))

Skrivet 2011-05-02 kl. 16:13:25
Anonym //

Vem är det du saknar?:( (om du vill berätta det?):)<3<3<3

Skrivet 2011-05-02 kl. 16:34:50
Engla //

Ja, vem är de du saknar??

Skrivet 2011-05-02 kl. 17:57:28
URL: http://www.designannie.blogspot.com
Jessie //

Hej Zara! Jag har 3 frågor till dig.



• vinter eller sommar?

• när du rökte fortsatte du då eller kändes det bara äckligt?

• hur gammal var du när du började på balettskolan?

• kan inte du börja med hiss och Diss?

• Hur stor skillnad är det mellan åren på dig och din syrra?

• favoritdjur?

• brukar du dra till grönan? Isåfall favoritattraktion?

• favoritsnabbmatskedja?

• läser du Kissies.se?

• har du haft en tid i ditt liv då du deppat typ varje dag?

• favoritenergidryck?

Hehe lite mer än 3 frågor....;) aja p.s älskar din röst!

Skrivet 2011-05-02 kl. 17:58:05
Anonym //

Du vet Shenie Fogo umgås du med henne?



Sminkar du dig mycket eller tycker du det är onödigt??



Svara snälla Zara på båda frågorna :)

Skrivet 2011-05-02 kl. 20:26:10
Anonym //

Hur gör man smileysarna???

Skrivet 2011-05-02 kl. 20:27:02
dominique //

hahahahahahahah vem skrev dendär bajs-kommentaren!?!? hahahahahahaahahahahahahahahaahahah

Skrivet 2011-05-02 kl. 20:35:54
Emma //

Hej Zara!

Var bor du asså jag vill inte veta vilken gata och så men t.e.x liljeholmen,mariatorget,hornstull;).

Kolla gärna in min blogg!:).

Vi Hörs!:P.

Skrivet 2011-05-03 kl. 13:43:52
URL: http://emmabloggo.blogg.se/
Anonym //

Kan du lägga upp en sångvideo??



Kan du typ någon gång ibland lägga ut dagens outfit

Skrivet 2011-05-03 kl. 16:49:10
ELLi //

Håller med Zara! Robert Pattinson e sååå FUL! ucsh, fy och blä på honnom! :P

Skrivet 2011-05-03 kl. 18:12:09
ELLi //

Förresten Zara, när ska du få din nya header!? ;)

Skrivet 2011-05-03 kl. 18:13:13
Anonym //

Hej Zara, jag är 14 i år när fyller du år?

Skrivet 2011-05-04 kl. 17:04:39
Rofia //

omg har du åkt till u.s.a med laila bagge kan du berätta hur gick det till :) <333

Skrivet 2011-05-04 kl. 18:49:29
URL: http://rrofias.blogg.se/
Anonym //

hej jag är en tjej som ÄLSKAR att sjunga, men känner att jag inte är bra nog. för varje gång jag sjuger låter det som om jag "pratar"...! snälla kan du hjälpa mig. eller åtminstånen säga vad jag gör för fel. tack! snälla svara!

Skrivet 2011-05-04 kl. 19:06:35
alice //

om en tjej vill vara kompis med dig och följer efter dig som går i din klass och hon är så tyst och blyg, vad gör du då?

Skrivet 2011-05-04 kl. 19:23:53
alice //

hur länge är dina skoldagar?

Skrivet 2011-05-04 kl. 19:24:27
Wille //

Kristen Stewart är fett snygg! :) Och hon har en grym stil! Klart den bästa kvinnliga skådespelerskan i som går i ett par skor!

Skrivet 2011-05-04 kl. 19:35:43
ZaraLarssonfan //

Hi Zara! I love to listening to you on youtube. You're so great!

Glad you like Kristen Stewart. She is a talented actress but the best thing about her is that she is herself! She has not changed anything since she became famous. She is still herself! It is strongly influenced by her!

Have you seen the "Welcome to the Rileys'? If you don't, check out the trailer.

//Jessie

Skrivet 2011-05-04 kl. 19:44:17
Nora Östlund //

Har du rökt ?! Varför ?

Skrivet 2011-05-04 kl. 22:55:57
URL: http://noraostlund.blogg.se/
hejjjj //

Du är ju bara liten, förstår inte att du redan har rökt! Hoppas inte det är något du fortsatt mer och något du ångrar för det kommer förstöra din röst och mycket annat. Kan du inte lägga ut en film på när du dansar också någon gång?

Och din syster sjunger hon något? isåfall kan du itne lägga ut någon film på henne när hon sjunger, eller när ni sjunger tillsammans? :)

Hur mycket har du gjort med en kille som mest?

Skrivet 2011-05-05 kl. 00:08:55
wendy //

jag gillar dig din röst är underbar jag är själv en bra sångare

Skrivet 2011-05-05 kl. 15:12:35
me //

kommer du aldrig att ha en mer personlig bloggdesign?

Skrivet 2011-05-05 kl. 15:12:44
Alice //

Vad dansar du på Base?

Min kompis går där :)



Kan du inte blogga om mode ibland?

Vad jag har sett så har du en helt awesome stil som det skulle vara kul att se mer av :)



Skrivet 2011-05-05 kl. 18:15:25
Anonym //

Har du varit ihop med någon en längre tid (ett seriösare förhållande alltså)?:o



Brukar du sriva låtar?:D



När kommer du börja ge ut låtar och riktigt starta din sångkarriär?:O

Skrivet 2011-05-07 kl. 11:31:46
Anonym //

vilken "stadie" har du kmt till som mest me en kille?

Skrivet 2011-05-07 kl. 16:14:52
Tooowa //

ofta du röker jävla äckel

Skrivet 2011-05-08 kl. 11:14:05
Zara!<3 //

Jag har aldrig sagt att jag röker gumman :)

Skrivet 2011-05-08 kl. 11:22:35
mimmi //

Tooowa, hon sa att hon hade testat!

Zara, hur gammal var du när du testade, och varför testade du? En kul grej bara eller?

Vet dina föräldrar eller din syster om det, för jag antar väl att någon av dom läser din blogg, så då borde dom ju veta nu iallafall!

Skrivet 2011-05-08 kl. 15:16:57
Mira //

Kristen Stewart är så vacker! Hon är så snygg! hon ser jättebra ut! Och hon försöker inte vara den här Hollywood-bruden med brösten upp till hakan, nej, hon är sig själv, vilket betyder: Jeans, converse och en tröja ;) ÅHH!!! Vad söt hon e och vilken personlighet asså! :) :) <3<3<3

Skrivet 2011-05-10 kl. 19:01:00
Elly //

hej zara din tankini, den svarta badräkten som du fotade var skitsnygg!!! Var haru köpt den?:D ;)

Skrivet 2011-05-27 kl. 16:48:08
Rebecca //

Hej Zara! Jag undrar om du bor i göteborg elr stockholm elr något annat. För jag hade för mig att du bode i gbg när du var med i Talang. Är lite förvirad?

Skrivet 2011-06-26 kl. 22:34:26
URL: http://BeccisBlogg.bloggplatsen.se
Kurt //

Hey Zara, I cannot speak or read Swedish but if you would be kind enough to reply to this I could put your videos on my channel. You do not have to reply in English since I have a page translator. My question is which is your real personal Facebook account? If you could paste the link then it would be great, thanks!

Skrivet 2011-07-18 kl. 22:46:56
Emma Billemyr //

Heej! Jag har lyssnat på dig på youtube och är såå avis på dig ;) Du sjunger så bra!! :O

Skrivet 2012-09-13 kl. 19:24:42
fardowsa //

hej hur gammal är du nu
.

Skrivet 2013-03-01 kl. 15:16:23
Anonym //

Hur gammal är du ?

Skrivet 2013-04-21 kl. 09:28:20
Moa morsing //

Hej var kommer du i från vad heter dina föräldrar ?

Skrivet 2013-05-15 kl. 20:39:49
moa //

är det sant att du går i samma skola som oscar enestad??

Skrivet 2014-05-13 kl. 18:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0