Hej! SKÄMS PÅ MIG!! ni fattar nog varför.....

Hej! SKÄMS PÅ MIG!! ni fattar nog varför... Jag har inte uppdaterat på jättelänge och de är inte kul att blogga när man ha en FETT töntig design heller -.- men jag har varit jätteupptagen faktiskt!! Just nu sitter jag på tuben från skolan, där det har varit en jättejobbig dag :/, till karlaplan där jag ska möta la familiga som ska gå och käka nån stans sen ska jag springa till MAXIM och ha föreställningar med BASE 23 :D kul men skitjobbiiiiiiiggt!! Jag ska sjunga där och dansa men min röst är sämst idag asså... Omg jag vet inte vad jag ska göra?! Mina danslärare kommer och då får jag inte glömma bort steg eller sjunga fel and so on! Laila kommer oxå men henne är jag inte nervös inför, vet inte varför? Haha ska jag vara de? Hah nemen förlåt för usel upptadering!! Jag ska tjaaaataaa på Pallithaman om design och svara på frågorna! Puuuuuussssssss


Anonym //

hej, kan du inte lägga ut ett klipp sedan på detta ? :)

Skrivet 2011-05-05 kl. 17:55:46
emma //

Be någon utav dina fans eller vänner att göra en ny design då? Jag menar, det finns säker många ungar där ute som gärna skulle vilja ha gjort din design, Lixom waaaaoouww jag har gjort Zara Larssons design på bloggen! ;) Hahaha eller nä men du fattar. Gör en ny hotmail och använd som "fan" hotmail. Om du inte redan har en. Be dina fans eller friends att göra en design åt dig på blogg.se efter det kopiera den och skicka "korderna" eller va man nu skall säga på mailen....

Eller ah.. Du fattar säkert. Haha så skulle jag ha gjort i alla fall. (;

Pusss hej

Skrivet 2011-05-05 kl. 19:48:34
URL: http://emmapersdotter.blogg.se/
cissi //

oj vad du har blivit dålig på att blogga.... asso du har ALDRIG bilder till dina inlägg och det du skriver blir bara ointressant att läsa...



P.S. "la familia" inte "la familiga"..

brukade tycka om din blogg ju!!! se detta som konstruktiv kritik! :)

Skrivet 2011-05-05 kl. 21:17:35
Felicia //

Hej Zara!

om du vill så kan jag designa din blogg!? <3 :)

http:feeeliciazz.blogg.se

Skrivet 2011-05-05 kl. 22:32:52
URL: http://feeeliciazz.blogg.se/
Rebecca :) //

Jag tycker du har jättefin design :))

Skrivet 2011-05-06 kl. 07:58:35
URL: http://ebbabecca.blogg.se/foto
Anonym //

Det heter visst la familiga! Italienska va?

Skrivet 2011-05-06 kl. 09:21:41
Sara //

Zara larsson du ska bara veta att du är bäst älskar din underbara röst , men jag vill veta hur det går för dig? och för två år sedan skulle jag åka till sthockolm med klassen och då träffa jag din mormor eller farmor a och då berätta hon om dig och jag sa att du va min idol och hon gav mig en bild på dig och jag blev så glad :) och jag har kvar den du va 11 år trotr jag älskar dig puss <3

Skrivet 2011-05-07 kl. 15:38:39
Anonym //

Hej Zara kan inte du lägga ut fler bilder eller video klipp på dig skulle så gärna vilja se mer av dig för du äger :)

Skrivet 2011-05-07 kl. 15:41:39
Anonym //

Ray Ban solglasögon till salu. Helt nya med tags och klistermärken.. Köp sommaren snyggaste solglasögon till ett riktigt fyndpris. Vid snabb affär släpper jag dom för 500 kronor! http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

Skrivet 2011-05-07 kl. 16:19:08
Anonym //

Såg din syrra idag på plattan! Hon stog ju och sjöng med och dansade haha! ;D Men gillar du inte Justin eller? Din facebook status visar ju typ det.....

Skrivet 2011-05-07 kl. 19:10:37
j //

din blog äger allas.

synd bara att du inte uppar ofta:(<3

men vi fattar

Skrivet 2011-05-07 kl. 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0