Genrep

img_5540 (MMS)

Suddig bild -.- men jaja nu sitter jag och kollar på ett genrep, alla är från kungliga balettskolan och alla är sååååå bra!! Dom ska åka och tävla någonstans jag kommer Inte ihåg vart men jag önskar alla lycka till! :D


Emma //

Heej Zara, kommer du ihåg mig? jag är din syssling.

Skrivet 2011-05-31 kl. 20:24:22
Anonym //

det tror inte jag

Skrivet 2011-05-31 kl. 23:01:31
Mathilda från Balettskolan i gbg //

Zara! De e ju i dalarna dom ska tävla i right? ;D

Kajsa från min klass ska iaf va med där ;)

Skrivet 2011-05-31 kl. 23:07:01
URL: http://matrixx.blogg.se/
Anonym //

Jag skulle göra jättemycket för att få gå på din skola Zara! Jag tycker att det är skitkul att dansa och jag tröttnar aldrig! Vi hade en vecka i skolan där man fick välja vad man ville göra en gång. Jag valde dans och fick dansa med de andra i högstadiet som hade valt dans. Jag var bland de yngsta och niorna som var sjukt duktiga på att dansa kom på en jättecool koreografi till Pirates-låten som vi dansade till hela veckan!! Gud vad kul det var asså! :) <3

Skrivet 2011-06-01 kl. 15:00:30
Emma //

men det är sant

Skrivet 2011-06-01 kl. 16:59:03
Anonym //

blogga mera förfan !!!!!!!!!!!!!!

Skrivet 2011-06-02 kl. 16:51:10
Anonym //

Jag såg dig på Grönan Idag! Först utanför när du pratade med Erik och ba: Men förihelvete Erik! Nu går vi in! Jag och mina kompisar stog precis bakom! Remember? Och sen såg jag dig vid slänggungorna också! Vet inte om du åkte eller inte men du var där med Selma och Alexandra! Visst var det lång kö? Helt fullsmockat! OVÄRT!

Skrivet 2011-06-02 kl. 18:27:36
Anonym //

Föresten du har också guldkort va?

Skrivet 2011-06-02 kl. 18:27:53
Anonym //

Zara om du hinner godkänna alla kommentarer hinner du göra nått inlägg;):) Hahah sry men jag vill så gärna att du bloggar,ÄLSKAR din blogg!!;):)<3<3

Skrivet 2011-06-02 kl. 19:12:15
Alice //

Hej! såg dig på grönan idag :D du skulle åka jet line ^^ <3 älskar din blogg btw :)

Skrivet 2011-06-02 kl. 22:22:35
URL: http://jemappellealice.blogg.se/
Eve //

Du som skrev innan: Hon godkänner ju inte kommentarerna, de publiceras direkt! ;)

Men jag håller med dig, jag vill också att Zara ska blogga mer! ;) <3



Men jag förstår verkligen att hon inte hinner eftersom hon slutar så sent i skolan varje dag! :) <3

Skrivet 2011-06-02 kl. 23:07:55
Wilma Bieber :D //

Jag är säkert lite efter men jaja. Vad gjorde du med typ en halv miljon kr eller vad det var som du vann i Talang? :D

Wilma Bieber :D //

Såg att du var på grönan igår! :D Med någon kille typ... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0