jag vet vad jag ska göra idag :D

hahaha Palli min kära vän kom med en jättebra ide! att stå utanför ett bantningsgym typ och käka glass och kakor!! hahah jag diggar den iden ;) nemen jag ska typ dra hem till henna snart tror jag...

<-------- såhär kommer dom duktiga människorna som tränar så hårt se ut ^^

Mathias @ Tiash Gemenskapen //

Hej!

Jag heter Mathias och vill komma i kontakt med dig,

Kontakta mig på: [email protected]



Mvh

Mathias

Skrivet 2011-03-02 kl. 17:16:39
Johanna;) //

Din blogg typ cpar hela tiden när man ska kommentera!!?;)HAHAHA kul!!;)<3

Skrivet 2011-03-02 kl. 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0