Jag gick aldrig ut igår.. Fick inte, ni aa...

img_4633 (MMS)

Jag gick aldrig ut igår.. Fick inte, ni aaaanar inte hur arg jag blev!! Men nu är jag supertaggad inför nästa ;) jag vill inte sitta på en hemmafest.. Alltid samma sak-.- jag vill på lokalfest och typ bara dansa inget supa och sånt, fan vad jag INTE känner för de!! Dhp då, har någon varit på de? Är de bra? (Danderyds house party) och frys har ju (fryshuset) vi får se hur vi gör ^^ hahaha min och alvas konversation ;D driiiiiiivv


Missie //

Vad då? Festar du?? ... typ..

Vad gör ni då? <3

Skrivet 2011-03-13 kl. 15:06:48
Anonym //

fjortis

Skrivet 2011-03-13 kl. 17:45:17
en av zaras beundrade<3 går på samma skola //

du är väl för liten för att festa? satsar du på balett eller sången?

Skrivet 2011-03-13 kl. 17:47:06
Sara //

men herregud :S fest behöver inte betyda alkohol, och hon skrev ju tillochmed att hon inte ville supa

Skrivet 2011-03-13 kl. 19:47:04
jessi //

ni som säger att zara

i fjortis kan dra åt

helvette åh dö eller nått:)

ursäkta att jag tog i

men håll ba käften!

kram zara<3

Skrivet 2011-03-13 kl. 20:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0