hej och förlåt

för att jag inte la upp någon vidoeinlägg igår men som ni vet så kom jag hem då, och sen packade jag upp, sen drog vi till Grand hotel och käka middag med kompisar till familjen och kom hem typ 12. Jag visste inte att vi skulle dit och jag är jätteledsen, men idag så ska Palli hjälpa mig med det om vi gör något, vi får se :D


korridoren på Grend Hotel :) hahah det ser ut lite som i The shining.

moises martinez //

video in english or swedish haha

Skrivet 2011-03-06 kl. 12:31:08
URL: http://sweden ;)
Jenny //

Haha! Det är läskigt likt The Shining. Fattas bara ett par tvillingar... ;)

Skrivet 2011-03-06 kl. 12:59:26
URL: http://kaffeochlakrits.blogspot.com
Anonym //

vi väntar :) zara ,vilken mobil har din lillasyster ?? och vad hette den mobilen som du hade innan ?

Skrivet 2011-03-06 kl. 17:03:22
Clara //

Hallå, ZARAAA!! Du skjuter ju upp video-inläggen mer och mer! Vi läsare checkar din blogg men det kommer ju aldrig något!!! Lägg upp ett videoinlägg på dig själv snart, för nu har du lovat det länge.



Någon som håller med???

Skrivet 2011-03-06 kl. 19:14:44
Frista //

HEJ ZARA det är Frirsta

vad fin blogg du har! <3

Skrivet 2011-03-07 kl. 16:26:56
URL: http://www.fristaroules.blogg.se www.frista.devote.se
Moa //

Hahah! Det känns som att det kan komma upp två tvillingar när som helst! Jag kan höra "REDROOM REDROOM REDROOM" i mitt huvud hela tiden! :D

Skrivet 2011-03-08 kl. 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0