Chilaxar ;)

Nu sitter jag och chillar i omklädningsrummet ;) vi har precis slutat dansen och jag är döööö trött!! Ni aaaaaanar inte!! Jag ska försööka fixa min design idag, eller en test design iallafall och ladda upp videoklippet om det funkar när jag kommer hem men videofy har ju något skit grej att man bara kan spela in i fem minuter man ba jaha... Så jag får göra olika delar, typ svar på frågor del 1 och så vidare :D men nu har jag repetition så jag lägger in bilder sen :) puuuuussssss


Joel //

Längtar tills videoinlägget//puss

Skrivet 2011-03-14 kl. 16:34:16
Anonym //

Vadå repetition??;):)<3

Skrivet 2011-03-14 kl. 16:39:58
Only Ellen //

Fin blogg!! Verkligen :)



Hur mår du idag då ?

Skrivet 2011-03-14 kl. 16:49:44
URL: http://theonlyellen.blogg.se/
Anonym //

cool design!

Skrivet 2011-03-14 kl. 16:50:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Kira //

Vadå repetition? :/

Kan inte du göra "Svar på kommentar" någon gång? :) Alltså, du behöver bara skriva kommentaren i ett inlägg och så svarar du i samma inlägg!

Skrivet 2011-03-14 kl. 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0