blir inge palli idag

Palli, palla palla päron på en pall! haha hur många gånger har hon inte hört den? anyways så orkar jag inte gå till henne... lat! haha men jag drar nog ner till hemmakväll med Alice och köper godis och film :) myyysss! En kompis till mig visste inte´vad Hemmakväll var för nått' hur kan man INTE veta vad de är? :O någon annan som aldrig hört talas om de? nu ska jag gå och mysa ner mig framför tv och titta på BECK :D jag spelade in den igår tror jag det var. Jag älskar BECK seriöst jag har fan sett alla typ ;)



    
jag och Alice                           älskar                     hemmakväll


Anonym //

Jag älskar dig Zara du sjunger sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå braa <3

Kan du lägga upp en video när du sjunger ? <33

Du är snygg

Skrivet 2011-03-05 kl. 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0