bara så ni vet

så kommer jag inte att blogga nästan alls dom här två dagarna som mina päron har tvingat mig på en båt, ni aaaanar inte hur segt internet är-.- men jag vill ju inte tappa läsare :/ hhhmmmm? hur gör vi? jag vet inte men jag vet att på lördag när jag kommer hem ska jag fan lägga in ett video inlägg!! så, nu var det lovat! men kolla in på lördag :D sen ska jag och palli fixa designen och allt sånt nästa helg har jag bestömt nu :D haha men det måste verkligen bli gjort  ju!

jag fick inte ta med mig min Iphone så det blir inte så mycket bilder :/ men när jag kommer hem ska ni får bilder till varje inlägg!! promise :D puss på er alla och ha två bra dagar utan mig ;)


den här bilden tog jag själv när vi var i Thailand för en månad sen
ungerfär... omg en månad sen gick jag på den här stranden och, solade
badade, och det var 35 grader. och hotellet och pooolen och allt.. jag
kan visa mer bilder därifrån i nått annat inlägg... gud vilket fint hoell det
var! 5 stjärnit! och nu sitter jag på en båt -.- haha jaja jag hoppas vi
åker till new york i påsk. Vi ska ju till L.A i sommar iallafall!! :D

Anonym //

Ska ni till LA i bussiness hahah eller semester? :)

Skrivet 2011-03-04 kl. 06:39:49
sofia //

vad roligt att du ska fara till L.A :D

Skrivet 2011-03-05 kl. 12:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0