Jag har varit på grönan och mött världens ...

Jag har varit på grönan och mött världens sötaste tjejer! Sofia och Mikaela :D jag var oxå där med mina kompisar och sen så var jag på the wave i förrgår... Det är typ allt jag har gjort för det är SÄMST VÄDER!! jag dör ärligt! The wave var typ stööört kul haha 90% var killar wohooo nemen jag längtar redan till nästa gång :D och idag har jag ändå inget att göra så jag tänker svara på alla frågor men hörrni... Det är jättemånga frågor jag redan svarat på så gå först in och kolla på "frågor och svar" i menyn så hittar ni massa svar på många frågor! Men om ni vill fråga nått annat så kör på!! ;) puuuussss


Anonym //

Hur många unika läsare har du per dag? ;D

Skrivet 2011-06-20 kl. 12:52:58
URL: http://savannahfaldt.blogg.se/
Mikaela //

<3 aaw zara vad du är gullig som skirver ut det på bloggen (L) Jag blir så överlycklig!! :d

dock blir jag så jävla ledsen o sur att jag knappt kan träffa dej mer..

Isåfall nästa år typ åhh;/

Skrivet 2011-06-20 kl. 14:02:38
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
johanna //

strulade du med några killar på the wave ;) ? <3

Skrivet 2011-06-20 kl. 14:40:56
Anonym //

vad ska du göra med pengarna du vann i talang?

kan du inte lägga ut lite filmer där du sjunger? :D

Skrivet 2011-06-20 kl. 16:06:02
emelile //

kan inte du göra fler sångvideos, är askul att se på verkligen, även fast man blir avundsjuk med tanke på hur bra du sjunger haha! :)

Skrivet 2011-06-20 kl. 16:57:45
Anonym //

Om du vill skulle det vara jätte kul om du la ut någon video när du sjunger. :)



känner du Molly Sandén?

Skrivet 2011-06-20 kl. 17:11:53
Sofia //

aaw zara(L) :D

du är asfin och hur snäll som helst! som mikaela sa synd att vi inte träffas mycket! typ nästa år! önskar du kunde komma till oss eller något haha:) men du är asfin och snäll, finaste zara<3

(L) (:

Skrivet 2011-06-20 kl. 17:17:41
URL: http://soffesblogg.blogg.se/
Clara //

Träffade du en som heter Viktor som jobbar där? Jag döör så snygg han är !

Skrivet 2011-06-20 kl. 19:03:07
Johanna //

Kände du dom cheyorna innan ? :-) ♥

Skrivet 2011-06-20 kl. 23:54:03
URL: http://johannaforalltid.blogg.se/
Nora Östlund //

OMG DU ÄR MIN IDOL DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!! :D En som går i din klass hennes lille bror går i min klass ;) Jag Dansar också balett det är jätte kul, du är as bra på att dansa !!



MvH Ditt största faaaan! Nora :)

Skrivet 2011-06-22 kl. 14:40:35
URL: http://noraostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0