HOLA

Nu sitter jag och pumpar Danza Kudoro! vilken gryyyymmm låt!! Och ni fattar nog inte riktigt hur det är på The Wave... det går inte och förklara heller tyvärr! :) igår var jag iallfall på grönan men Chloe, Andou, Alva, Oliva, Emma, Sandra och några andra söta tjejer! Det var jättekuuuul men efter vi hade åkt Twister (en bergochdalbana) kände jag bara att ni MÅSTE jag hem. Det var jätteskummt men så var det iallafall, så vi traskade hem efter halv 10 eller nått sånt.

MIN MAMMA HAR TAGIT MIN MOBIL (???!!!) SÅ DET BLIR INGA BILDER.. AJA SKYLL PÅ HENNE ;)


Frida //

Var du på Gröna med dom? :) Oj, du har ju precis lärt känna dem! Du måste vara en väldigt utåtriktad person! <3



Varför har din mamma tagit din mobil?

Skrivet 2011-06-23 kl. 12:12:05
johanna //

det är väl typ som vårat disco här i dalarna det heter coz sen fins det andra typ som club delight white det är bara på vintern också ! as nice ju !

Skrivet 2011-06-23 kl. 12:33:35
Engla //

får din mamma bara ta din mobil bara sådär????

Skrivet 2011-06-23 kl. 13:36:38
URL: http://designannie.blogspot.com
Liza //

varför har hon tagit din mobil? Vad har du gjort nu Zara? ;)<3

Skrivet 2011-06-23 kl. 14:12:33
Frida S J //

HEI ZARA jeg er fra norge å jeg elsker deg. du er utrolig flink til å synge å danse. ILU <3

Skrivet 2011-06-23 kl. 14:55:47
Anonym //

Hei zARA JAG ELSKER DEG JEG R FERÅN NOGRE ! Haha näää sämst på norska XD ,Men har du åkt till polen,Italien med helges ?hur kom du med? hur sa personen som sa till dig vad sa han till dig när du skulle komma med i helges vad var du tvungen att göra? :)

Skrivet 2011-06-23 kl. 20:18:27
josefine //

Hej Zara! Har en fråga till dig =) jag undrar om du har några tips på hur man ska göra för att få bättre självförstroende. Jag gillar inte att stå och prata framför folk och blir alltid röd i ansiktet :P Du klarar det så bra (y) själv hade jag aldrig klarat av att stå en en scen och sjunga :P SNÄLLA SVARA! =D ge mig tips! =D kram =)

Skrivet 2011-06-23 kl. 21:33:13
Hollaaa //

Can you make a video saying a few words in Spanish?

Skrivet 2011-06-24 kl. 01:54:37
Alice //

And please, some words in Chinese too? :)

Hahah, skoja! :P

Skrivet 2011-06-24 kl. 12:12:48
Anonym //

Varför har din mamma tagit din mobil Zara? <3

Skrivet 2011-06-24 kl. 12:13:41
Anonym //

Zara, snälla svara: Hur gör man så att kommentarerna blir en länk längst upp i inlägget? De brukar ju vara där nere bredvid Permalink och det där :)

Skrivet 2011-06-24 kl. 12:15:20
F I L I P P A //

Hej Zara! du är sjukt grym på att sjunga och jag minns dig från talang, spelade sönder din låt på youtube hela tiden, vad kul att du även bloggar! Kram



kika gärna in på min blogg

Skrivet 2011-06-24 kl. 12:20:55
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0