danspolisen

hej!

idag är det midsommar! vi gick ned till ett ställe med hur mycket folk som helst och det var typ den suraste och tväraste sångledaren... eller jag vet inte var han var. Någon sorts dansledare. Iallfall han stod i ca 40 minuter och skrek i en megofon hur alla skulle stå runt midsommar-stången haha!

DANSPOLISEN: HALLÅÅ!!!?? vad gööör ni!? ni där! gå till vänster! höger! nej vänster! backa!!!

efter 30 sekunder...

DANSPOLISEN: BAAAAAACKKKAAAAA!! hallå!? är ni tröga eller?? backa då!

30 sekunder till


DANSPOLISEN: näää nu blir jag irriterad... BACKA!!!!! BACKA BACKA alla barn vad är det ni inte fattar!!?? ställ er på leeed! på LEEEED! ÅÅÅÅHH!!!

hahahahah så höll han på i över 40 minuter innan dom satte igång, jag driver inte! haha pappa kallade honom för dans-hitler haha! aja jag var iallfall inte med och dansade, jag hade tröttnat på att backa efter 5 minuter. Men det var jättetrevligt och fint där :) imorgon ska jag till Gävle och sjunga, kult kult :D och jag lovar att jag ska lägga mycket mer tid på bloggen. För dom senaste dagarna har jag knappt uppdaterat, och det mina vänner blir det ändring på!

DAGENS OUTFIT!

•Abercrombie & Fitch skjorta

•Jeans shorts

•Ett par ballerinaskor från H&M

•En ful plastfisk som Hanna fiska upp i nån fiskedam haha


inte så jättesnygg bild men jaja...


en runsten från 1000-talet!


hopp-hopp ^^


isabella //

Jag tycker att frisyren och kläderna passar dig jättebra! Du ser annorlunda ut och det var verkligen fint på dig :)



/isabella

Skrivet 2011-06-24 kl. 19:28:38
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0