Chloe Schuterman

img_9539 (MMS)

Haha så himla kul! För typ en minut sen så snackade jag med Chloe Schuterman tihihihihih haha nemen Alva tyckte var det var kul att ringa henne så du gjorde hon de, men hon svarade hon inte tydligen (jag var inte där) hah och sen ringde hon upp och och jag ba JAG ÄLSKAR DIN BLOGG OCH HON BA JAG ÄLSKAR DIN RÖST! haha sen så ba NU HAR JAG DITT NUMMER OCH JAG BA NU HAR JAAG DITT NUMMER hahah hon är så jeeefla snygg :o för er som inte vet vad the wave är så är det ett undomsdisco och ja jag strulade.. Vem går på the wave och INTE stular ^^ haha puuussssss.. Är hon snygg eller snygg??!!!


Anonym //

haha okej men hade din kompis hennes nummer? :p

Skrivet 2011-06-20 kl. 22:17:58
Anonym //

vem är det?

Skrivet 2011-06-20 kl. 22:21:54
jess //

klart zara strular:O?<3 vilken kille

dras inte till zara lixom.

hon är ju värsta magneten:]<3

finzara!

Skrivet 2011-06-20 kl. 23:04:24
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
carro //

Hur kom du in på the Wave det är ju från 96 or?

Skrivet 2011-06-20 kl. 23:12:45
Anonym //

VAD HETER CHLOE SCHUTERMANS BLOGG? :)

Skrivet 2011-06-20 kl. 23:38:08
Emma //

Asså jag är så jävla imponerad över att du vågar skriva att du strulade i bloggen! När till och med din mamma läser! :) Det hade jag ALDRIG vågat!



En fråga till frågestunden: Berättar du det mesta för din mamma och hur går det till? T.ex det där med att du strulade, hade du berättat det för din mamma tidigare? <3

Skrivet 2011-06-20 kl. 23:42:38
Agnes //

På Andous (Andreas) Facebook står det att hon pratade med dig! Gjorde hon också det?? För Andous blogg är väl nästan större för hon har ju privat blogg och då är det ju lite svårare att få läsare!? Medans Chloe bloggar ju för chic och då får hon ju hjälp med att få besökare! Tycker att du ska skriva om ANDOU också om du pratade med henne!



Tack för en bra blogg :)

Skrivet 2011-06-21 kl. 09:31:39
Allis //

till frågestunden;

strular du bara för att strula eller gör du det för att det känns rätt liksom?

det verkar som att du inte har "känslor" för personerna du strular med?

Skrivet 2011-06-21 kl. 19:12:26
Mai //

Undrar samma sak som Allis! Det känns som att du strular bara för att liksom strula och det spelar ingen roll vem det är med, bara du blir "populär" för det.. ? :)

Skrivet 2011-06-21 kl. 21:46:45
Anonym //

älskar hennes blogg. så snygg! Hon känns grymt mogen och intelligent också. kan inte fatta att hon är 98:a och du 97:a. Älskar din röst men du verkar vara en riktig fjortis tyvärr, iallafall i bloggen.

Skrivet 2011-06-21 kl. 22:28:54
Mai //

(till anonym:)Jag tycker inte att Zara verkar som en fjortis! Hon säger bara väldigt starkt vad hon tycker!

(nu till zara:)Fast ibland så känns det lite som om du försöker vara äldre än vad du är. Du har liksom redan strulat många gånger och det verkar som om du tycker att det är konstigt om man inte har det. Som det här citatet t.ex: ja jag strulade.. Vem går på the wave och INTE stular ^^



Men egentligen ska jag inte säga någonting eftersom jag inte ens känner dig, du kanske är superschyst, och det tror jag verkligen att du är, det verkar bara lite som om du försöker bete dig som 16 när du är 13(snart 14) just i sådana här lägen. I skolan tror jag att du är precis som alla andra(förlåt för min dåliga beskrivning, jag menar absolut inget illa även om det låter så) men just när det gäller "festandet" så känns du lite mer fjortisaktig ;)



Men jag vet att det finns många många många tonåringar som strular mycket mer är dig, och som röker och dricker sig fulla, och jämfört med dem är ju du ingenting så klart! :) <3

Skrivet 2011-06-22 kl. 00:52:37
Frida //

Jag har gått på många discon, men har aldrig strulat(jag är 13) och jag har aldrig känt att jag måste göra det. Jag kan ha kul utan sådant. Det är något jag vill vänta lite med eftersom jag inte har mött den "rätta" än. Man vill ju inte strula med någon som man inte gillar på riktigt? :)

Skrivet 2011-06-22 kl. 11:21:31
Frida //

Fast Zara, du kanske verkligen har "mött den rätta". Det vet ju inte jag så klart :) Och i så fall tycker jag att man kan strula... Men jag fattar bara inte grejen med att strula med någon som man inte ens har känslor för :P



Och en fråga till frågestunden: Hur gammal är den äldsta killen som du har strulat med? Och den yngsta.

Skrivet 2011-06-22 kl. 23:49:21
Filippaaaa //



Znääälla zara. Kan du i te skriva så man fattar lite?

Först bah åååh jag snackade med clohe schuterman och helt plötsligt skriver du om Tje wave ( fan min iphone stavar åt mig..)

Orka ändra .aja. Tänk lite pä det iaf.

För det hade liksom ingenting med inlägget att göra, mest att du ville Att vi skulle få veta att du strulat

Skrivet 2011-06-23 kl. 01:20:06
The wave //

Vart i Sthlm ligger det? Åldergräns? Alkoholfritt? Dansar man bara eller? Kan du inte förklara lite? Vilken tid är det?



Bor strax utanför Sthlm så skulle va kul och veta...

Skrivet 2011-06-23 kl. 14:31:21
Juanita Consett //

Håller med Filippa!

O sen vaaa inte nån fjortis!!! dom e så jävla fula!!!

brikar du vara med Chloe eller

Skrivet 2011-06-24 kl. 22:01:21
Anonym //

chloé + Zara = 2 idioter i en smäll.

Skrivet 2011-07-11 kl. 14:35:55
Dagmara //

Hehe Va kuuuuuuul är hon känd eller ? :D ja hon är jätte söt samma som du Zarish <33 Älskaar dig :)

Skrivet 2011-09-30 kl. 16:18:54
c //

ahahhahahahahahahahhaa på riktigt, vad är erat problem? LÅT HENNE. hon går i fucking åttan, folk förlorar sin oskuld då typ? aahahahahahaahahhaa, big deal att hon strulade med en kille, get a life bitches.

Skrivet 2012-01-02 kl. 18:24:16
Anonym //

OMG...

Skrivet 2013-03-15 kl. 21:51:05
Melina den fina XD //

HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH VA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

Skrivet 2013-03-16 kl. 01:16:19
Tora //

hahahahhahahahahha sött ;)

Skrivet 2013-04-29 kl. 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0