WAZZAH

Alla har väl sett ''the annoying orange''? när om står och nästan skriker wazzaaaaaaaahhhhhh hah ni vet? Jag fick faktiskt nyss reda på att Budweiser gjorde en reklam först INNAN the annoying orange. Jag tycker nog Orginalet är liite roligare haha! fast Annoying orange gör den så bra..



                                                VS



VILKEN TYCKER NI ÄR ROLIGAST?

OLGA //

Hej, kan inte du ha typ en frågestund eller något snarthar typ tusen frågor :))

Skrivet 2011-07-30 kl. 09:00:18
URL: http://bodiiin.blogg.se/
Josefina //

Hahaha älskar den apelsinen!! :D x) <3

Skrivet 2011-07-30 kl. 11:43:42
Anonym //

Vilka inställningar använder du/tycker du blir finast på Hipstamatic? Och ändrar du hela tiden eller tar du typ 10 kort och sen byter? Älskar din blogg!

Skrivet 2011-07-30 kl. 15:19:17
Anonym //

älskar the annoying orange men originalet var bättre!

Skrivet 2012-03-13 kl. 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0