svar på frågorna!

1. När du fyllt 15 och är byxmyndig kommer du ha sex redan då?

svar: Vet ni vad? ska jag vara ärlig skiter jag fullkomligt i om man är byxmyndig eller inte. Och jag tänker inte planera det och skriva ner det i min almenacka haha. ;) det som händer, händer...


2. Om du inte blir artist vad vill du bli då? Asså det är ju helt självklart att du kommer blir artist o typ världskändis.

svar: Det har du helt rätt i! jag vet att dethär är världens sämsta svar men jag veeet inte :P


3. Vad heter du i mellannamn?

svar: Jag heter Zara Maria Larsson!


4. vilket är ditt favvoämne och vlket gillar du minst?

svar: jag tycker rast och spanska är kul och jag gillar inte matte, engelska, svenska, no, so, hemkunskap, musik :)


5. Gillar du lakrits?

svar: ÄLSKART!!!


6. Hur lång är du?

svar: 1.60 cm :D


7. Använder du mascara, isf vilken?

svar: oftast inte men när jag gör det använder jag en som kommer från Dior.


8. Ber dina kompisar dig ofta att du ska sjunga för dom?

svar: HAHA! omg nej... dom ber mig hålla käften hahaha


9. Vilken är din favoritlåt just nu?

svar: det är..

•Lighters- Eminem ft Bruno Mars

•Best thing i ever had- Beyonce

•Super Bass- Nicki Minaj


10. Vad tycker du är roligast sjunga eller dansa?

svar: båda tilsammans såklart!


11. hur lång är du?

svar: 1.60 cm


12. har du någon sjukdom?

svar: njeee...


13. vet du hur man kan få kontakt med laila bagge?

svar: beror på hur och vad du vill henne ;)


14. Hur ofta träffar du Shenie Fogo?

svar: hon går (sen 4-an) i min klass så räkna ut det själv hahah, hon är jättegullig!


15. Hur gör man smileysar?

svar: man lägger in en kod i stil-mallarna tror jag ;) :) :D :O :P :thumbup:


16. Skulle du typ svimma om du fick spela in en duett med typ Mariah Carey?

svar: nää men om jag fick göra en med Beyonce...


17. Skulle du hellre äta upp din hand eller aldrig mer lyssna på Eminem?

svar: haha jag skulle nog aldrig mera lyssna på Eminem :'(


18. tycker du om justin bieber?

svar: ja.. asså han är väl bra!


19. Juicy Cuoture, Abercrombie & fitch och Odd molly!


20. Vart i Stockholm ligger the wave och är det alkoholfritt där? 

svar: vid fryshuset och det är klart det är alkohol fritt eftersom det är från 14 år...


21. Tycker du att man som 14 "ska" sminka sig?

svar: det får man väl bestämma själv!


22. Om du blev gravid nu, skulle du då göra abort? 

svar: MEN JAA!!!??


23. Många säger att du är bitchig är det sant?

svar: haha vilka är många? och dom där ''många'' känner inte mig tror inte jag :D klart man inte kan älska alla och jag begär inte att alla ska älska mig men jag är aldrig bitchig mot någon :)


24. vilken skostorlek har du?

svar: 37-38


JAG SVARAR PÅ MER FRÅGOR SEN!! PUSSEN ♥ 


Emma //

Älskar din blogg!! :D

Skrivet 2011-07-18 kl. 18:08:47
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Moa //

Hejj Zara! Asso Det skulle vah sjuuk kul att hänga meh dej för en dag! Du verkar så Ärligt Lixom ;)

Men kan man Se dej Live Nån gång kanske?

När du sjunger? //Puss

Skrivet 2011-07-18 kl. 18:28:30
Anonym //

Hejsan Zara! ;)

Jag har en fråga till dig..Och det är att... Hehe, var kan man ställa frågor till dig så att du sedan svarar på de??



Jag skulle bli jätte glad i fall du svarade !! :3 8D

Skrivet 2011-07-18 kl. 21:17:58
Anonym //

haha gå till inlägget där det står att hon har frågestund;( där kan du skriva frågor till henne:D

Skrivet 2011-07-18 kl. 22:24:30
Sara<333 //

haha heter du zara maria larsson hahah jag heter Sara Maria Ekecrantz

Skrivet 2011-12-10 kl. 22:24:50
Anonym //

gillar du eminem? (om du gör det så blir ja super glad för jag älskar han!!!!!!!!!!!)

Skrivet 2013-04-30 kl. 16:53:13
Anonym //

Du är sjuk snygg kan man få ditt kik snälla

Skrivet 2014-03-16 kl. 21:58:15
Anonym //

Hej zara!;)
Hur lång var du när du var 14 år gammal? Skulle väldigt gärna vilja ha ett svar. Du är 1.60 nu men hur gammal var du när du var 14 år gammal och när fick du mens?
Jag är en tjej på 13 och är rädd att inte växa mer därför undrar jag hur lång du var? Snällllaaaaaa svara

Skrivet 2014-06-29 kl. 21:58:02
Anonym //

Hej zara!;)
Hur lång var du när du var 14 år gammal? Skulle väldigt gärna vilja ha ett svar. Du är 1.60 nu men hur gammal var du när du var 14 år gammal och när fick du mens?
Jag är en tjej på 13 och är rädd att inte växa mer därför undrar jag hur lång du var? Snällllaaaaaa svara

Skrivet 2014-06-29 kl. 21:58:04
Anonym //

Hej zara!;)
Hur lång var du när du var 14 år gammal? Skulle väldigt gärna vilja ha ett svar. Du är 1.60 nu men hur gammal var du när du var 14 år gammal och när fick du mens?
Jag är en tjej på 13 och är rädd att inte växa mer därför undrar jag hur lång du var? Snällllaaaaaa svara

Skrivet 2014-06-29 kl. 21:58:07
Anonym //

Hej zara!;)
Hur lång var du när du var 14 år gammal? Skulle väldigt gärna vilja ha ett svar. Du är 1.60 nu men hur gammal var du när du var 14 år gammal och när fick du mens?
Jag är en tjej på 13 och är rädd att inte växa mer därför undrar jag hur lång du var? Snällllaaaaaa svara

Skrivet 2014-06-29 kl. 21:58:09
Anonym //

Hej zara!;)
Hur lång var du när du var 14 år gammal? Skulle väldigt gärna vilja ha ett svar. Du är 1.60 nu men hur gammal var du när du var 14 år gammal och när fick du mens?
Jag är en tjej på 13 och är rädd att inte växa mer därför undrar jag hur lång du var? Snällllaaaaaa svara

Skrivet 2014-06-29 kl. 21:58:15
Victoria //

Vad är din favoritmat skriver om dig i skolan så kag vill Järna veta❤️ du är värdens bästa artist älskar dig😘❤️

Skrivet 2015-03-20 kl. 12:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0