Öland

img_9580 (MMS)

Aloha! Nu är jag på Öland med Albin som har landställe här, mys! Vi har typ gjort ingenting sen jag kom hit, typ chillat osv osv... Och dom har valpar!! Jag dör! Och alla som tycker jag var "taskig" för att jag tyckte att dessies låt var dålig och att hennes engelsa inte rör mig jo faktiskt! Det är ju mina öron som får lida, ellerhur? Puuuusssss


Alice //

Man har ju sin egen åsikt och eftersom det här är DIN blogg så får ju du skriva dina åsikter. Det är ju liksom lite det som är meningen med en blogg. Det hade inte varit roligt om du aldrig skrivit vad du tycker och vad du gillar. Läser man denna bloggen så får man ju vara beredd på att du skriver om DIG och vad DU tycker och inte något annat. Sen ska man ju inte kränka eller såra någon, så man kan inte skriva exakt ALLT man tycker, men det där var väl inte så farligt, alla har ju sin egen musiksmak ;)

Tycker inte heller att Dessies låt var så bra faktiskt <3

Skrivet 2011-07-02 kl. 15:01:09
lovisa //

Hejsan vännen!

Ur söt blogg du har. Skulle var lite skoj om du la ut några covers eftersom din röst är amazing!

Ha det bra sweety :)

Skrivet 2011-07-02 kl. 16:10:48
Cilla //

Vart på öland är du? Bor ganska nära :D I samma län :)

Skrivet 2011-07-02 kl. 16:47:13
URL: http://onlypicture.blogg.se/
Martin //

Vart på Öland är du? ;)

Skrivet 2011-07-02 kl. 18:17:20
emelie //

Att du tycker att låten och engelskan var dålig tycker jag att du har helt rätt att skriva eftersom det är DIN blogg och dina åsikter. Men att du tycker att låten var kass och förstörde dina öron? Då behöver du ju inte änns lyssna. PS: kände mig lagomt tvungen att skriva det här. Kram emelie.

Skrivet 2011-07-02 kl. 18:57:37
Sandra //

din blogg äggeerr! hahah den slår nästan fest hos mange.. ;) hahha

Skrivet 2011-07-02 kl. 19:24:23
URL: http://www.esses.devote.se
Maja //

Gillar inte heller Dessie's låt, du är inte ensam. ;)



P.S Du sjunger ägigt. (a) <3

Skrivet 2011-07-02 kl. 23:22:29
URL: http://likeyoushouldcare.blogg.se/
Anonym //

HAHAHAH finns det nån som tycker den suttlåten va bra då xD

Skrivet 2011-07-03 kl. 14:00:50
Saga //

gud vad söta valpar

Skrivet 2011-07-03 kl. 19:44:06
URL: http://hallonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0