Mjusikk in maj hart!

img_8831 (MMS)

Jag sitter här på någon affär för att mamma ska köpa en jacka :) med musik i lurarna.. Haha alla tycker det är skitjobbigt att man aldrig kan snacka med mig men music is My sun och om någon försöker snacka med mig står dom i vägen för ljuset och jag blir bara sjukt irriterad. Speciellt om det inte ens är någon viktigt ^^ jag dreeeeev när jag sa att jag aldrig kysst för att när jag sa att jag hade det så blev det "usch och fy" sen när jag ba neeeej det har jag inte så blev det "ofta du ska väl börja 8an?!!!!" så vad man än säger ska människor alltid hitta fel, håller ni inte med mig? Puuuusssss


Frida //

Det är nt äckligt att kyssa ngn.

Älskar skorna på bilden! :)

Skrivet 2011-07-25 kl. 12:18:41
Mikaela //

Håller fullständigt med! ^^

Skrivet 2011-07-25 kl. 12:44:55
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
jessica //

din blogg är bäst zara.<3

Skrivet 2011-07-25 kl. 13:38:08
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Anonym //

hur mobilbloggar du? det går ju inte att ladda upp bilder till blogg.se från mobilen

Skrivet 2011-07-26 kl. 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0