Jag lever!

img_0872 (MMS)

Jag är hos mina kusiner nu och ville bara uppdatera så ni vet att jag lever! Just nu ligger jag och lyssnar på Eminem.. Jag ska fan tatuera in hans namn när jag blir äldre, han är SJUK! geni asså. Jag har iallfall tagit 1000 bilder som jag laddat upp imorgon och jag ligger inte och solar toppless i inlägget under! Jag har en topp som jag "vikt ner" banden på, fattar ni? ;) och klart jag vet att Kenza är signad med Universal Sverige jag är såååååå nyfiken på hur hon kommer vara!! Hon är säkert rätt bra, hoppas hon får bra låtar bara. Vad tycker ni om alla bloggare som släpper låtar? Kanske de bara är en 'trend' men jag håller tummarna får Kenza! Och ni vet att jag har träffat han som äger heeeela Universal, inte bara i Sverige utan presidenten för hela skivbolaget i. Han har sitt kontor i USA och vi träffade han när vi var i New York. Coolt va? ;) haha nu ska jag titta på film Puuuuuuuuuuussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0