Första dagen i mölle

img_7337 (MMS)

Godermorgon! • tröja Bik Bok • Jeans Cheap Monday • lila Hood WEZC • Skor UGG austrailia Idag ska vi ta det lungt, kanske spela golf, kolla på någon fyr osv. Det är hur fint som helst här! Synd bara att det inte är sol som det var igår :( vi har bokat tennis banan 20.00-21.00 så vi for se hur det går. Jag är iallfall jättesugen på att köra tennis!! puuuuusssss


Malin //

Älskar din blogg!<3

Skrivet 2011-07-28 kl. 14:43:34
URL: http://malinanggard.blogg.se/
Engla //

Grattis att du har fått fler läsare på din blogg.

Skrivet 2011-07-28 kl. 15:46:22
URL: http://www.designannie.blogspot.com
linn :)♥ //

Gud vad kul att du var i skåne! Jag bor i mölle men såg dig aldrig här,men du är fin som tusan iallafall,älskar din blogg,kram!

Skrivet 2011-08-14 kl. 11:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0