jag

juste, jag har ju ett schema (längre ner) som jag kan skriva om :D ja, då var de alltså att jag ska berätta lite i detalj om mig själv. Jag heter Zara Maria Larsson och är född 1997 den 16 december. jag har bara ett syskon, Hanna Cristina Larsson och hon fyller 11 i vår och går i 4:an. Jag själv går i sjuan på kungliga svenska balettskolan och dansar och sportar 26 timmar i veckan ;D mina föreldrar och gífta sedan 15 år tillbaks och heter Anders och Agnetha :D jag har även två små kaniner, den ena heter Leeo fast vi säger typ aldrig så han lyssnar bara när man säger NIIINEN!! min andra kanin vet jag inte riktigt vad hon heter hahaha ^^ hon är bara 3 månader och alla säger olika men mest kaller vi henne för Dum-ninen för hon är inte så smart ärligt talat... men hon är jättesööööööt! min favvo artist blir typ Eminem eller Beyonce :D jag lyssnar bara på R'n'B nästan, de har rythm, skönt flow och jag bara älskar de! jag har många bästa vänner, men min klass är som min familj. jag är med dom minst 6 dagar i veckan :P men vi älskar varann och bråkar som syskon xD

jaaaa.... vad kan jag säga mer....


här är den lilla kaninen, dum-ninen ^^ haha så söt hon är!!


kanske vi ska ha en ¨FRÅGESTUND!? :D


Anonym //

så söt kanin!! :)

Skrivet 2011-01-01 kl. 15:25:11
Ainy (spain) //

Hanna!!! <<3333

Skrivet 2011-01-01 kl. 19:03:22
Anonym //

kan du lägga upp ett klipp du du sjunger acapella? Snälla!! (:

Skrivet 2011-01-06 kl. 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0