.

Folk förendras och man växer upp. Man vill pröva nya saker, skaffa nya vänner, nya åsikter. Varför tror du att dom inte säljer nalle phu grejer på vuxenavdelningen? för att man växer upp och är inte intresserad av sånt längre. Man växer ifrån vissa saker och personer och dom som kände mig som allra bäst då, känner man kanske inte nu, iallafall inte längst inne. Ni vet kanske inte vad jag vill längre och jag är trött på sånna som ni som tror att ni känner mig bättre än vad jag känner mig själv! FÖR MÄNNISKOR ÄNDRAS! och de ni gör kanske inte alltid är bäst för mig för jag vet att ni inte bryr er så mycket som ni säger för vänner som bryr sig går inte och tjallar och vänder sig om och tycker att ''nu fan gör vi något bra, nu ska hon lära sig en läxa''. Dom är där och stöttar en när man har gjort dumma saker och finns när man vill prata och acceptera mig så som jag vill vara. Man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad men sanningen är att man behandlar andra så som man själv blir behandlad och om ni bitchar mot mig bitchar jag tillbaka tusen gånger hårdare för jag ger mig aldig så ni kan lika gärna ge upp... ni kommer inte behöva gråta på 5 år, för jag vet att varje gång jag har rätt eller dissar er så börjar ni gråta och jag bryr mig inte längre om de. Det visar bara hur svaga ni är och jag är kort jag vet de, men så mycket längre än er i vissa grejer.

Vad ni än säger bryr jag mig inte längre
cuz u can't hurt me no more<3


Still I rise
Still I fight
Still I mite crack a smile
Keep my eyes on da prize, see my haters tell 'em HI!


k //

Vem är dehär till?...:(

Skrivet 2011-02-20 kl. 18:37:37
sofia //

vad har hänt?:(

skriv gärna och beätta på min mail.

fast det är ju inte säkert att du vill..

men du kan prata med mig, även om vi inte känner varandra.

Puss



Och snälla spara inte denhär kommentaren!

Skrivet 2011-02-20 kl. 21:58:08
Anonym //

Du är väll inte kort?? Jag är 154 cm och går i åttan och alla typ säger att jag är kort HELA TIDEN!! Typ lärarna bara och så lilla Ellen typ hela tiden!! Seriöst de e as jobbigt!!;)

Skrivet 2011-02-21 kl. 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0